Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Noen som har erfaringer med det? Er det bra kvalitet på klærne, eller ser det bare slik ut? Er størrelsene lik norske størrelser?
Gjest Hel Skrevet 5. desember 2004 #2 Skrevet 5. desember 2004 Jeg synes det er bra kvalitet. Har bare bra erfaringer der. :-) Det kan jo hende det varierer fra person til person og type klær du bestiller men jeg har alltid bestilt XS derfra (noe jeg bruker i norske strl. og) og de passer alltid.
Gjest gjest1 Skrevet 5. desember 2004 #3 Skrevet 5. desember 2004 Jeg kjøpte undertøy der for et par år siden, og var veldig fornøyd med det jeg fikk. Bestillte i den str som jeg vanligvis bruker, og det passet bra. BH'ene har jeg fremdeles, og de er fortsatt like fine. Så kvaliteten er det ikke noe å si på.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Har bestilt en kjole derfra, venter på den nå, håper den kommer til jul... Har bestilt bikini derfra, samme størrelse som hjemme. Kjempelekker.
Gjest Betty Boop Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Forloveden bestilte en undertøysbody derfra til meg en gang, og den var kjempefin og i god kvalitet og størrelse. Men mener jeg husker at han måtte betale ganske mye i moms eller toll eller noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå