Gå til innhold

En bitteliten tur på KG...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ofte tenker "Nå skal jeg bare ta en bitteliten tur inn på KG og sjekke akkurat DEN tråden og så skal jeg ut igjen", men ender opp med å aaaaldri logge ut? :roll:

Det er både litt irriterende og et kompliment til alle intressante mennesker der ute som skriver intressante innlegg... :wink:

Skrevet

God yes.... :oops: :oops: :oops:

Skrevet

:oops: Der skjedde det igjen gitt :oops:

Jaja, :vinke:

Skrevet

.. har ikke en gang kommet meg ut i dag jeg.. så her har det stått i bakgrunnen hele dagen... :oops:

Skrevet
det skjer kvar bidige gang!!!

.. nesten :oops: :ler:

Skrevet

Jeg stikker bare innom når jeg vet jeg har tid til å bla fort gjennom alle sidene med nye innlegg. Klok av skade... :oops:

Skrevet

hmm har nesten misset mange busser fordi tiden går så fort her ja.. Skal bare se.. Men det blir alltid noen mer!

Skrevet

Typiks...

Men nå får dere ha en riktig god helg jenter - jeg har store planer om KG-fri noen dager her, vi får vel se :oops:

Skrevet

Det blir ofte en veeeeeeldig lang tur ja.. 5 minutter blir til 5 timer :roll: ...

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja jeg har ofte lurt på hvor tiden er blitt av når jeg sitter her :ler:

Skrevet

Men tida går fort når en er i godt selskap veit dokke :ler:

Skrevet

ooææææ, nå klarer jeg ikke å slite meg vekk igjen! huff! bad litjmæ.... :roll:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg har også plutselig oppdaget at det er mørkt ute, og så satte man seg ned når det begynnte å lysne "bare for å svare på ett innlegg"...

Jajaaaaa, vi koser oss iallefall :)

Skrevet
Jajaaaaa' date=' vi koser oss iallefall :)[/quote']

.. det gjør vi :)

• 5 uker senere...
Gjest Litjmæ
Skrevet

plukker fram en gammel tråd her jeg, for i dag har det virkelig vært sånn hva-skjedde-liksom! Skulle jo bare inn en liiiten tur jeg... så var dagen nesten slutt... :grine:

Skrevet

Bruker altfor mye tid her inne jeg.. Spesielt når jeg er på jobben og egentlig BØR gjøre det skal her liksom :oops:

Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...