Gå til innhold

Uvelkommen startside - InstaFinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som aner hvordan jeg blir kvitt følgende problem: Har Sol som startside. Når jeg åpner startsiden, legger det seg en side over. Dette er en side som heter InstaFinder- en reklameside. Den lar seg ikke fjerne. Har forsøkt Ad-Aware samt Spybot Seach and Finder. Det hjelper en times tid, så dukker siden opp igjen. Forbasket være!!

Noen forslag til program som kan lastes ned for å få fjernet denne hersens siden? På forhånd tusen hjertelig takk.

Med vennlig hilsen Gjesten

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Håper det var Spybot Search & Destroy du brukte. Uansett prøv i tillegg spy sweeper som du kan laste ned prøveversjon fra http://www.webroot.com/downloads/ . Regner med at du har gjort det, men det er viktig at du oppdaterer programmene før du kjører de. Kjør de gjerne i Safe Mode også (F8 ved rett før oppstart av Windows).

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Du kan også laste ned HiJackthis. Med den kan du også fjerne de programmene som Hijack'er = stjeler nettleseren din. Kjør den og luk vekk de program du ikke vil ha. Vær forsiktig når du fjerner så du ikke "tar vekk" mer enn du skal. Først programmene som Rattlesnake anbefaler.

http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jaja, Hicjackthis ja. Bør absolutt lastes ned, ihvertfall hvis ad-aware, spybot eller spy sweeper ikke funker ;).

Gjest ikke ekspert
Skrevet

Hei

Hadde problem med en startside. Jeg klikka på abaut(om) og så help der var det mulig å taste en kode og så fjærne siden.

Skrevet

Hei.

Tusen takk for kjempegod hjelp!! Lastet ned Spy Sweeper og fikk fjernet alt som lå inne og forstyrret programmene. Ad-aware tok det ikke. Spy Sweeper gjorde susen.

Lurer på om dette kommer inn via MSN eller annen reklame. Irriterende er det uansett.

Så, jeg er kjempeglad for hjelpen.

Klem fra Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...