Gå til innhold

Tigi - igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Produktjunkien meg har fått det for seg at jeg har lyst til å prøve Tigi. :wink:(Forandring fryder...)

Har lyst til å prøve en av mini-pakkene på LF, vil ha en sjampo og balsam som lukter godt og gjør håret shiny og mykt.

Alternativene er:

- Fashionista for farget hår

- Oatmeal & Honey

- Moisture Maniac

- Self Absorbed

- Dumb blonde

Har ganske tørt og slitt medium tykt hår med tynne fine hårstrå og lyse striper.

Jeg trenger produkter som gir mye fukt og pleie, noen som vet hvilken av de over som passer best da?

Jeg heller mot en av de tre øverste, men har ingen erfaring med Tigi.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har bare testet Dumb Blonde, som jeg hatet for to år siden, men nå synes jeg den er bra for mitt behov. Jeg har kort, (ihjel)farget hår med masser av tynne myke hårstrå. Håret er mitt er slitt, men ikke tørt. Shampoen gjør at håret får litt mer "grip", altså blir det ikke mykt og medgjørlig. Den lukter litt grapefruktaktig.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hva med TIGI BEDHEAD MOISTURE MANIAC SHAMPOO?

Denne har jeg kikka litt på... Og når jeg så at Britney bruker den ble jeg virkelig overbevist :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har også lest at Britney bruker Dumb Blonde...Det passer vel bedre med personligheten, kan jeg tenke meg :hoho:

Skrevet

Dumb blonde høres ikke ut som tingen for meg da. Liker sånn som håret blir etter at jeg har brukt Joico Moisturizer kuren, mykt og glatt, men luftig og ikke for tungt...

Lurer på Moisture Maniac ja, Britney sier du? Javel... :wink: Noen som har prøvd?

Skrevet
Jeg har også lest at Britney bruker Dumb Blonde...Det passer vel bedre med personligheten' date=' kan jeg tenke meg :hoho:[/quote']

:ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har også lest at Britney bruker Dumb Blonde...Det passer vel bedre med personligheten' date=' kan jeg tenke meg :hoho:[/quote']

:D hihi. Alt Britney liker, liker jeg!

:-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis Moisture Maniac lukter så godt som jeg har hørt rykter om (MUA), har jeg lyst til å kjøpe den for å lukte på den.....Går det an å sniffe shampo, tro? Jeg har den Health Goddess-sprayen, og den lukter himmelsk--appelsin. Men jeg vet ikke om den gjør noe som helst med håret annet enn å parfymere?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvis Moisture Maniac lukter så godt som jeg har hørt rykter om (MUA)' date=' har jeg lyst til å kjøpe den for å lukte på den.....Går det an å sniffe shampo, tro? Jeg har den Health Goddess-sprayen, og den lukter himmelsk--appelsin. Men jeg vet ikke om den gjør noe som helst med håret annet enn å parfymere?[/quote']

den gjør det vel... moist håper jeg. Derav navnet..?

Gjest Ethereal
Skrevet

Den får veldig blandet mottakelse hos MUA; enten liker folk den, eller de hater den totalt, og sier den gjør håret stivt og ekkelt, og gir ingen fuktighet. Ikke lett å dømme ut fra anmeldelsene, med andre ord.

Skrevet

Har lest anmeldelsene på MuA, blir ikke klokere... :klø:

Lurer på om Oatmeal&honey kanskje er for tungt for håret mitt, har hatt en del bommerter med "damaged hair" sjampoer. (bla Redken Extreme og Mop Glisten). Hvis håret blir trått av Moisture Maniac er den uaktuell, men noen er jo veldig fornøyd med den også... Og hva med fashionista? Noen som har prøvd? Gir den fukt?

Gjest Tristessa
Skrevet

Etter min erfaring lukter Moisture Maniac himmelsk, men gjør lite for håret annet enn å få det rent. Av alt jeg har prøvd av Tigi, er det kun Oatmeal&Honey som jeg synes har vært bra, men den er til gjengjeld noe helt utrolig god også. Det kan hende at den blir litt i tyngste laget for hverdagsbruk for deg, men en gang inn i mellom som "noe ekstra" burde den fungere bra som.

Self Aborbed har en irriterende kunstig appelsinlukt, Moisture Maniac lukter fryd og sommer og søtt snop, og Oatmeal&Honey lukter litt kanelaktig, synes jeg. Hvis du kjøper Oatmeal&Honey, kan jeg anbefale den som heter "Red Carpet Collection" (så at de hadde to forskjellige pakker på LF), hvor du får med en flaske med Frisky Scrunching Gel som ikke bare lukter himmelsk, men som også gir en stilig rufse/strandhår-look.

Gjest Gammel omstridt bruker
Skrevet

Anbefaler på det sterkeste "Fashionista" Shampo og balsam. Passer perfekt til mitt ihjel hjemmefargede hår. Lukter helt eventyrlig.

Skrevet

Jeg bruker moisture maniac og elsker den! Lukter kjempegodt!

Til mitt hår (kjempetykt, langt og ubehandlet med tendenser til å bli tørt) er den helt utmerket. Rengjør kjempebra uten at håret blir "strippet", + lett å skylle ut! Gjør ihvertfall mitt hår mykt og glansfullt. Bare vær obs på at denne sahmpoen IKKE inneholder silikoner, så håret blir ikke tungt og glatt.

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som har prøvd control freak??

hva syns dere om den????????????

Skrevet
noen som har prøvd control freak??

hva syns dere om den????????????

Har ikke prøvd den men har veldig lyst til å prøve den.

Spesielt det serumet som er fra control freak. :tunge1:

Skrevet

What to do, what to do... Lurer litt på om jeg skal slå til på moisture maniac og fashionista, og så gi den jeg liker minst til mamma...

Gjest Lilleulv
Skrevet
What to do, what to do... Lurer litt på om jeg skal slå til på moisture maniac og fashionista, og så gi den jeg liker minst til mamma...

stakkars mamma :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet

Feilkjøp er kjipe greier...Jeg bestilte Body ettellerannet fra Paul Mitchell, og endte opp med å bruke den til å vaske do med :roll: (det gikk bra, for doet har ikke hår som kan tove seg sammen)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Feilkjøp er kjipe greier...Jeg bestilte Body ettellerannet fra Paul Mitchell, og endte opp med å bruke den til å vaske do med :roll: (det gikk bra, for doet har ikke hår som kan tove seg sammen)

:hoho: Hvem var det som sa at du ikke hadde humor???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...