Gå til innhold

wow...

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

I mitt 21 årige liv, har jeg aldri opplevd maken før nå! En kamerat av meg, og meg, fant tonen med hverandre her i helga, eller, vi har jo kjent hverandre ei stund og slikt, men først nå vi endte opp sammen... Var med han hjem, og hadde den beste, hardeste, råeste sex noensinne før, jeg mener å si at jeg så noen fyrverkeri der oppe :P Han holdt seg lenge, han var åpen om alt, han fikk meg til ¨skrike!! Amen for 33årige mannfolk som vet hva de vil i senga!!

Iallefall, det var noe med han som sa klikk, på det seksuelle.. vi har ikke annet enn vennefølelser for hverandre da, iallefall ikke enda.. Og så begynner jeg å lure da.. han sendte mld om jeg kom bort i går og greier, men for et par dager siden sa han at dette antagelig ikke kom til å bli noen vane, ¨så jeg sitter her og aner ikke hva som skjer jeg.. Jeg har ikke utviklet noen dype følelser enda...

Men! blir det feil av meg igjen, hvis jeg nå plutselig finner meg en type? Ikke at jeg har tenkt å gjøre det, men om dette fortsetter... Og så finner jeg mannen i mitt liv.. da blir det vel dårlig gjort på en måte?? æææsj, jeg er så forvirret, og vet ikke egentlig hva jeg vil frem til her, men måtte få det ut en plass! :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Ingenting er som deilig sex, men det holder ikke alene i lengden. For å ha et fint forhold er det ganske mange ting som må på plass og det er summen av alt dette som gjør om du trives eller ikke - i lengden. Det er vel slik at det skal vanskelig gjøres å treffe på en partner hvor alle elementer i et forhold er helt knall, dessuten vil det også variere hele tiden hva som er på topp. Livet svinger opp og ned - noen ganger er sexlivet på topp, andre ganger kommunikasjonen og økonomien osv. Det er jo dette som gjør at det ikke blir kjedelig da, iallefall for de fleste av oss. Du må jo selv finne ut av hva som er viktig for deg. Finner du en kjæreste som har veldig mange gode sider - og som matcher deg godt, men kanskje ikke er helt på topp hva det seksuelle angår må du bare vurdere om det er han du går videre med. Dessuten - to viktige ting du må huske på: 1. Både du og han utvikles videre, kanskje til å bli de fullkomne elskere sammen(er ikke bare hans ansvar) og 2. tenk over hva som er viktig for deg. For meg er det ganske mye som er viktigere enn et supersprelsk sexliv, men jeg har gjort meg opp en mening om summen i mitt forhold. Forholdet mitt er jeg godt fornøyd med. Lykke til

Skrevet

Bra sex er et must! Forholdet er bare en bonus :P

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Da ser vi litt forskjellig på det, men jeg liker også god sex. Spørsmålet blir hva som er god sex - mange ganger om dagen, svært sprelsk, alltid "noe nytt", hardt og rått, mykt og vått? Har du svaret?

Skrevet

33 mot en jente på 21 år. Er ikke han altfor gammel for deg da? Jezuss

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at etter å ha vært i et forhold i åresvis hvor sexen bare var helt grei, jeg kunne egentlig ikke skjønne hvorfor folk hauset opp det så mye, har jeg vært med en mann på 34 jeg og nå...vet ikke om det er erfaring somjeg vet han har en del av eller hva, men det er det beste jeg noen gang har opplvevd.

Kjenner meg igjen i det du skriver: den beste, hardeste, råeste sex'en..

Kan bare ikke beskrive følelsene. Jeg kan når som helst tenke tilbake på noen av gangene og få fysiske stikk eller sug i magen. Uansett hvor lenge det er siden.

Dette har aldri skjedd meg før!! Jeg vet desverre ikke om vi kommer til å ha sex igjen nå :( men hadde jeg hatt muligheten ville jeg nyte det så lenge jeg kunne..

Må legge til at han og kommer fra Krs..kanskje det er noe med menn i den alderen derfra :hoho: eller så blir man paranoid og tror det er samme mannen - nei huff og huff :-? :wink:

Skrevet
33 mot en jente på 21 år. Er ikke han altfor gammel for deg da? Jezuss

Prippen?

Skrevet

prippen? Nei. Er du? hva pokker gjør en jente på 21 år sammen med en voken mann på 33 år. Hvordan i det hele tatt møtes de? tar han og lokker henne med godteri? det er da mye mer naturlig at denne jente finner seg en kar på sin egen alder. Det første utsanget ditt...mener du det..aldri godt å vite med dere jenter. Jeg tror du er en slik jente..og tror du mener det.

Skrevet
tar han og lokker henne med godteri?

:ler:

Har da hørt om værre aldersforskjeller enn dette.

Gjest Madam Felle
Skrevet
prippen? Nei. Er du? hva pokker gjør en jente på 21 år sammen med en voken mann på 33 år. Hvordan i det hele tatt møtes de? tar han og lokker henne med godteri? det er da mye mer naturlig at denne jente finner seg en kar på sin egen alder. Det første utsanget ditt...mener du det..aldri godt å vite med dere jenter. Jeg tror du er en slik jente..og tror du mener det.

Unnskyld meg, men en på 21 år er da virkelig gammel nok til å kunne innlede et forhold til en på 33.

Faren til eldstemann min er 51 år i dag, og jeg er 35. Vi møttes da jeg var 16, og flyttet sammen da jeg var 17 1/2. Du kan selv regne ut hvor gammel han var da. :wink:

Men jeg var faktisk den i forholdet, som var mest voksen, og derfor holdt det ikke lengre enn vel 4 år.

Skrevet

hallo din nisse, hun traff han på byen over en bedre pils, og dessuten har hun hatt et forhold til en på 50, så tror hun er litt mer erfaren enn DEG!

Hvorfor spør du om jeg er prippen da?

Skrevet

hvem er det du kaller for nisse da?

Men jeg har da ikke sagt at jeg er mer erfaren enn henne jeg? hvor gjorde jeg det? Hvis hun også har vært med en på 50 år, så er hun ikke helt riktig navlet. hvis hu først går for å gamle folk hvorfor går hun like godt ikke for en om rik gammer kar som likgger for døden på et sykehjem.

Innlegget er endret. Mie (moderator)

Skrevet
Hvis hun også har vært med en på 50 år, så er hun ikke helt riktig navlet. hvis hu først går for å gamle folk hvorfor går hun like godt ikke for en om rik gammer kar som likgger for døden på et sykehjem.  

Sitat endret, Mie (moderator)

Jøss, jeg visste ikke at alle over 50 er rike? Har tydeligvis gått glipp av noe her...

Skrevet

Håper ikke noen fjerner dette, seroxata ville selv svare på det når hun kommer seg på en data.

Skrevet
Amen for 33årige mannfolk som vet hva de vil i senga!!

Så enig med deg!! :wink:

Hvis du VET at han ikke vil innlede noe forhold til deg, samtidig som du selv får følelser for ham, er det kanskje best å kvele det i starten med å la det bli med den ene gangen.

Men; det er lettere sagt enn gjort, og det kan selvfølgelig skje at han ombestemmer seg, så det er egentlig umulig å gi et godt svar på problemet ditt... Dessuten kan det av og til være verdt å bli med på moroa, selv om det blir tøft å takle følelsene som følger med.

Vet du forresten hvorfor han mener at dette ikke bør skje for ofte? Er det mulig at han er redd for å falle for deg?

Uansett; om du fortsetter med denne vennen og så finner mannen i ditt liv, så er vel ikke det dårlig gjort? Mot hvem er det dårlig gjort?

Skrevet

Herregud Jo'a! Hva er vitsen med å komme med så usakelige kommentarer?

Du har ingen grunn til å kalle henne en hore, desperat etter sex eller andre ting.

Skrevet

Heller ikke skli ut av tråden ved å angripe deg Spidey :wink:

Skrevet

usakelig kommentar?...det er vel det dere kaller det, når jeg sier noe dere er uenige i det da? For jeg sier bare det jeg mener. Det mer hore, det var ikke direkte til henne, beklerger om det virket slik. Men det er hva jeg ville klat en jente som pulte rundt på menn over 50 år. Det er ikke kjærlighet i hvertfall. Dex kan hun vle få av yngre typer, så da ser jeg ikke hva som er igjen. Hun puler han, og han pasnderer sikker ting på henne tilbake.

Skrevet
Hun puler han' date=' og han pasnderer sikker ting på henne tilbake.[/quote']

Ja, heeelt sikkert!! :roll:

Skjønner forresten ikke aldersproblemet? Er 29 selv, og vet om menn fra 19 til 58 som jeg gjerne kunne hatt sex med. Med det mener jeg menn som virkelig tenner meg... :sikle: Tiltrekning er faktisk uavhengig av alder, men har med kjemi å gjøre.

Og hvis man er ute etter å ligge seg til penger eller gaver så er det da mange yngre menn med særdeles god økonomi å velge mellom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...