Gå til innhold

Hvor mye strøm bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp lest av strømmåleren, og strømforbruket for de to siste månedene (september og oktober) var på 3700 kWh. Aner ikke om dette er mye eller lite, så det hadde vært interessant å høre hvor mye dere andre har brukt!

Vi bor i en liten enebolig (ca. 150 kvm) på to etasjer. Vi er to personer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 2000 kwh, vi har en 2 roms på 60 m2.

Gjest Dolphina
Skrevet

Vi bruker ca 10 000 kwh i året.

Har leilighet på 80 kvadrat meter

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi brukte 600 kWh i oktober, 3-roms på 64 kvm. Trondheim. Meste vi har brukt er 1100 kWh på en måned (januar). Har ny leilighet og balansert ventilasjon med varmegjenvinning.

Skrevet

Omtrent som oss det. Vi hadde brukt 3400 kilowatt på 2 måneder. Enebolig på 200 kvadrat. voksne og 4 barn.

Skrevet

For perioden juli-september i år brukte vi ca 1600 kWh.

Vi bor i en enebolig fra 50-tallet, halvannen etasje (ca 150 kvm), to personer.

K

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

På akkurat ett år brukte vi 22977 kWh 01.11.03 - 01.11.04 - enebolig m/hybel - 3 voksne (2 over 45, 1 over 18) 1 barn 16 og hybelboer 28.

Skrevet

Jeg bruker 4500-5000 kwh i året. Har en leilighet på ca. 40 kvadrat, elektrisk oppvarming av leilighet og varmtvann.

Skrevet

Vi er fire voksne i et stort toetasjes hus fra sekstitallet. I de værste vintermånedene bruker vi 2500-3000 kWh, midt på sommeren ca 1500 kWh.

Skrevet

For september-oktober brukte vi ca 1400 kWh på en 74 kvm leilighet med to personer.

Gjest lilletroll
Skrevet

Vi har et hus på ca 160km2. Vi bruker bare strøm til oppvarming (varmepumpe og elekstrisk ovn) De siste to mnd brukte vi rett over 2000kwh. (tre personer - to voksne og en tre åring)

Gjest Qverulant
Skrevet

FOR ET HUS du bor i Lilletroll. Unektelig et kjempehus - og så liten strømregning! Er det ikke øde der av og til? Pass deg så ikke huset blir fredet som nasjonalpark.

Skrevet

Vi brukte 2890 kWh fra juli-september.

Huset er 160 m2. ( :wink: Qverulant..)

Bor i Trondheim.

Gjest lilletroll
Skrevet
FOR ET HUS du bor i Lilletroll. Unektelig et kjempehus - og så liten strømregning! Er det ikke øde der av og til? Pass deg så ikke huset blir fredet som nasjonalpark.

Så stort er det vel heller ikke :roll:

Resten av ironien der må du forklare for meg, for den tok jeg ikke :roll:

Skrevet

Så stort er det vel heller ikke :roll:

Resten av ironien der må du forklare for meg, for den tok jeg ikke :roll:

du har skrevet 160kilometer2

Gjest lilletroll
Skrevet

ÅY oops :ler: :oops:

Ok.....SÅ stort er det nok ikke, nei :ler::hoho: Det hadde vært bra villt :hoho:

Skrevet

Har gått ned fra ca 20 000 til ca 10 000 ved å flytte fra rekkehus til leilighet i blokk :)

Gjest Anonymous
Skrevet

vi har brukt 1631kWh siden forrige avlesing (august?), er to voksne i et hus på ca 106 m2. fyrer m strøm (har vannbåren varme i radiatorer og luft til luft varmepumpe). siden 1.des i fjor har vi brukt 13000 kWh, ikke verst det vel? :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...