Englepusen Skrevet 17. februar 2004 #1 Del Skrevet 17. februar 2004 Er det ikke på tide med et nytt treff snart så jeg og kan få være med? Vi har flyttet til Stavanger siden sist så nå er jeg klar som et egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Enig med deg, Englepusen :enig_animasjon: Fikk ikke vært med på forrige treff, så nå er det kjempe lenge siden jeg har sett de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 *Følge med på tråden - sånn i tilfelle jeg tørr denne gangen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 19. februar 2004 Klart du tør Virgo! Bare morro å treffe nye fjes vel Jeg hadde tenkt å komme på de som har vært, men så var jeg trøtt og sliten osv... Bodde på Klepp da, så det hadde blitt en lang kjøretur også. Deilig å bo midt i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Er med eg òg - så får me kryssa fingrane og håpa på at dei nygifte og resten av gjengen kjem òg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~BATgirl~ Skrevet 21. februar 2004 #6 Del Skrevet 21. februar 2004 eg då, eg då?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Så klart du kan komme BATgirl. Jo flere, jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. februar 2004 #8 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg kommer nok også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. februar 2004 #9 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg er der nok jeg og ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2004 På tide dere våknet folkens Hva med en lørdag? Har ingen store planer fremover jeg så dere får si ifra hva som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. februar 2004 #11 Del Skrevet 26. februar 2004 Svarte !! Dere kunne jo hatt treff der forrige søndag, når jeg var innom..... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 27. februar 2004 #12 Del Skrevet 27. februar 2004 De nygifte stiller. Hilsen Milo og hans M I samme sleng vil jeg bare si at jeg håper at jeg snart vil få tid til å skrive litt mer her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 28. februar 2004 #13 Del Skrevet 28. februar 2004 Ok Folkens hva sier dere om Lørdag 27 Mars? På Peppes i Stavanger. Klokken 19.30 og meld dere på da rogalendinger vi må få til ett mega stort treff nå Gleder meg til å treffe alle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 28. februar 2004 #14 Del Skrevet 28. februar 2004 Passer fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. februar 2004 #15 Del Skrevet 28. februar 2004 Yay! Då har me ein dato. Ein av meg kjem, òg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. februar 2004 #16 Del Skrevet 28. februar 2004 Skulle gjerne blitt med, men på denne tiden av året går alle overskuddspengene mine til heiskort... Men hvis jeg skulle vinne i vikinglotto før treffet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 28. februar 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 28. februar 2004 Er med jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. februar 2004 #18 Del Skrevet 28. februar 2004 Skulle gjerne blitt med, men på denne tiden av året går alle overskuddspengene mine til heiskort... Jammen... jammen... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 28. februar 2004 #19 Del Skrevet 28. februar 2004 Då går det an å byrja med å liste opp status igjen, då Vil bli med: (* framfor dei som har bekrefta etter at datoen vart kjent) * Englepusen _ Vimsevips _ Virgo * Crazee _ BATgirl * Remyline * Marianne _ Herr og Fru Minderbinder Får heller dele opp i «JA» og «Vurderer sterkt»-lister etter kvart som påmeldingssentralen blir nedringt av interesserte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 28. februar 2004 #20 Del Skrevet 28. februar 2004 Crazee, sett * foran meg også. Denne gangen har jeg hverken besøk eller noen intensjoner om å hoppe rundt på krykker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå