Tyren Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 :cry: Har akkurat fått mail fra BC om at kjolen min ikke ble solgt.... Hadde det litt på følelsen, i og med at flere allerede hadde fått tilbakemelding tidlig i uka... :cry: :cry: :cry: BC sa at det er to jenter som er veldig interessert, men hun ene har ikke penger akkurat nå og hun andre må tenke på det til etter helga.... Blei egentlig ganske skuffa. Hadde faktisk regnet med at kjolen min ble solgt jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Huff, ikke morsomt. Du kan trøste deg med at jeg heller her ikke fått solgt kjolen min enda, og det er over et år siden bryllupet!!
jea Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 HUff det var dumt...Men komme på messa uten penger da :-? Det hørtes rart ut hvis man er ute etter kjole.. Håper du får solgt den da
Gjest Tex Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Var den blitt behandlet pent da?? Den kjolen jeg har på meg på VG bildet var revnet på innsiden....
Tyren Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2003 Jea: Helt enig med deg, jeg hadde vel ikke reist på ett sånt salg uten penger jeg heller og de har jo reklamert med at de kun tok kort den dagen. Tex: Jeg skjønte det som at kjolen var like hel og fin, men de skal ha den frem til de to aktuelle jentene har bestemt seg. Jeg ga beskjed om at jeg ville ha tilbakemelding i løpet av 1-2 uker om hva som skjedde... Jeg blei nok mest skuffa over at den ikke var solgt, fordi de var så veldig positive hos BC, men det er jo sånn som kan skje.... Håper jeg slipper å ha den hengende i skapet usolgt ihvertfall, så jeg får krysse fingra for at en av jentene som er interessert vil kjøpe den.
Tyren Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2003 Og ikke før jeg har klaget min nød, så detter det inn en mail fra ei som er kjempeinteressert og som har sett den på nettet!! Kanskje jeg er heldig allikevel.....
nessi Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Krysser fingrene for deg :D Det er en kjempe fin kjole.
Tyren Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2003 Krysser fingrene for deg Det er en kjempe fin kjole. 1000-takk!! Jeg er veldig spent nå.....
Snurre Skrevet 4. oktober 2003 #9 Skrevet 4. oktober 2003 Får håpe at du får solgt den likevel, siden 2 er interessert. Ikke grav en grøft før du behøver :D kjolen din er iallefall nydelig :blunke:
-ida- Skrevet 4. oktober 2003 #11 Skrevet 4. oktober 2003 Lykke til med salget, det ordner seg nok til slutt!!!
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2003 #12 Skrevet 4. oktober 2003 Du har en nydelig kjole Skulle vært rart om du ikke fikk solgt den, mener nå jeg Lykke til
Tyren Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2003 1000, 1000 takk for skryt av kjolen min!! Blir sittende og glise for meg selv her på jobben, mens alle rundt meg tror jeg har blitt helt gal.. (Sitter nemlig i helt åpent landskap...) Anafugia: Kjolen er foreløpig ikke solgt, så jeg får bare se hva som skjer. Jeg venter til fredag før jeg tar kontakt med BC igjen for å høre hvordan tingene ligger ann.... Snurre: Jeg skal prøve å la være... Jeg pleier ikke å være pessimist, tror som regel at alt ordner seg til slutt :D Det ordner seg for snille jenter har jeg hørt..... *ler*
Gjest Gjestn Skrevet 7. oktober 2003 #14 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg syns kjolen din var fin,Tyren, kanskje ikke helt min smak, men fin var den likevel! Det at den ikke ble solgt betyr ikke at den ikke er fin, men heller at de som kjøpte kjoler den dagen antageligvis var på jakt etter noe annet enn det du hadde å tilby? Lykke til med salget- alt ordner seg alltid til slutt, men ikke mist motet for det er ikke noe i veien med kjolen! GJestn
Tyren Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #15 Skrevet 9. oktober 2003 Fikk akkurat mail fra BC om at ei av jentene som var interessert skal prøve kjolen igjen ikveld.... Gjett om jeg kommer til å sitte på nåler frem til imorgen??? Jeg krysser ihvertfall armer og bein i håp at den nå blir solgt! Jeg syns kjolen din var fin,Tyren, kanskje ikke helt min smak, men fin var den likevel! 1000 takk! Og smaken er som baken vet du Det at den ikke ble solgt betyr ikke at den ikke er fin, men heller at de som kjøpte kjoler den dagen antageligvis var på jakt etter noe annet enn det du hadde å tilby? Det var to som var interessert, hun ene hadde ikke penger???? Og hun andre måtte tenke seg om. Men som du ser av innlegget mitt, så skal hun ene prøve den igjen (tror det er 3.de gang...) Lykke til med salget- alt ordner seg alltid til slutt, men ikke mist motet for det er ikke noe i veien med kjolen! Det ordner seg nok, bare litt trist at den ikke ble solgt så fort som jeg håpet...
Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2003 #16 Skrevet 9. oktober 2003 Så bra da Hvordan gikk det? Du har vel kanskje ikke hørt nå, men når du hører noe er jeg fryktelig spent
Tyren Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter #17 Skrevet 10. oktober 2003 Hei Ibe. Foreløpig så har jeg ikke hørt noe, men jeg hører vel fra BC i løpet av en time eller to De har vært veldig flinke til å gi tilbakemeldinger raskt, så da er vel ikke idag noe unntak. I tillegg så hadde jeg fått mail fra ei til som hadde sett kjolen min på nett og som gjerne ville prøve, (har henvist henne videre til BC siden kjolen er der) så den blir nok solgt etterhvert selv om det tar litt tid.... Positiv, positiv, positiv.....!!
Gjest MrsL Skrevet 10. oktober 2003 #18 Skrevet 10. oktober 2003 Ja det er bare å være positiv. Det går bra til slutt, det føler jeg på meg
Tyren Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #19 Skrevet 15. oktober 2003 Nå begynner jeg å bli skikkelig pessimistisk....! Mange som liker kjolen, men ingen som kjøper den.... DAAAAH!! AAAARGH!! :x :cry: Jentene som har prøvd har vært fornøyde, men de har med seg ei som er kritisk til at det er korte ermer og da synes det så godt at man ikke er helt slank - har dere hørt for noe TULL!! Greit jeg ikke er slank, men jeg så jaggu ikke feit ut, som hun ene hadde fått beskjed om av moren sin at hun gjorde med korte de korte ermene..... Mor bestemte for datteren at hun måtte ha noe med lange ermer for å skjule dem..... Men, nå har jeg lagt ut kjolen flere steder på internett, så kanskje jeg får napp allikevel etter hvert.
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #20 Skrevet 15. oktober 2003 Har sett annonsen din jeg..... Nydelig kjole, rart om du ikke får solgt den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå