Gå til innhold

Når på døgnet hadde du sex sist?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål:

Når på døgnet hadde du sex sist?

:ler: Litt ny vri

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å fortelle at jeg hadde det i dagtidlig før jeg stod opp og skulle i dusjen:-) Kl var da ved 5tiden:-)

Skrevet

Tirsdag kveld!

Har vært bortreist i forbindelse med jobb fra onsdag til i dag.

Skrevet

Kl 11 i dag morges (fredag).

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Det var vel på natta i 01-02 tiden tror jeg..

Skrevet

3. oktober (må vente til 6. desember til neste gang *utålmodig* :tunge1: ), rundt 7-8 tiden på morgenen.

Skrevet

greit nok dette er et diskusjonsforum, men nå går dette mot grensen av tennåringsprat mellom jenter. Det er da ikke av interesse for noen her inne. Skjerp dere!!

Skrevet

Svar til Jenta*

Jeg vil svare på innlegget ditt. Når jeg ser på det som ellers er av innlegg på dette forumet så vil jeg påstå at det er mye annet som også er fjortis-prat. Det er bare å se på de forskjellige overskriftene så får man se hva tingene dreier som....

Og så lurer jeg på om ikke du også snakker fjortisprat med dine venninner....Noe som jeg garantert vet du gjør samme hvordan du vrir og vrenger på det.

Ha en god helg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Torsdag morgen klokken 07.30, sånn ca. Sukk, blir noen dager til neste gang. Men verdt å vente på :sjarmor:

Skrevet

virkelig spennende info. Takk for at dere deler noe så absolutt uintresant som dete her. Get a life. Bente 30: Nei...vi snakker faktisk ikke som slike fjortiser oss jenter i mellom. Er du virkelig 30 år? :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jenta*

Noen som har truet deg til å komme hit for å lese?

Hvis det er så fælt for deg, hvorfor ikke bare la være??? :o

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...