Gjest GreenSky Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Her er gode nyheter til alle med små pupper. Og kløft er visstnok UT. :o Dårlige nyheter for oss med store pupper, altså. her...
Gjest Lilleulv Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Haha synes det høres så dumt ut at en viss kroppsfasong eller et visst type utseende kan være moderne jeg Det er jo ikke akkurat noe man kan bytte ut etter hvert som moten forandrer seg... Jeg synes det er fint at det ikke er så press på at puppene skal være så super-store lenger, for det har det jo vært. Men allikevel... Det er ikke så mye man får gjort med de puppene man har har jeg litt slukøret funnet ut... Hehe...
Miss-X Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Flaks for oss at gutter sjelden bryr seg om moten
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 *sukker* Skulle ønske kroppen min kunne komme på moten snart jeg... :-?
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #5 Skrevet 2. juli 2004 Gjett hvem som tar rennafart og driter i hva VG synes om puppene mine, da!
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #6 Skrevet 2. juli 2004 *rekker opp hånda* Ehm.. kan det vaære Tusenfryd...???
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #7 Skrevet 2. juli 2004 Bare jeg som synes denne var litt morsom: De mest populære BH'ene presser ikke lengre brystene sammen, men løfter dem opp nedenfra, slik at de får en mer naturlig form, sier Vikan. ? De løftes opp, slik at de får en mer NATURLIG form. Akkurat!
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #8 Skrevet 2. juli 2004 Jaaaa... det kan nok hende det ja... Gratulerer - du har vunnet en regnfull somerdag!
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #9 Skrevet 2. juli 2004 Bare jeg som synes denne var litt morsom: ? De løftes opp, slik at de får en mer NATURLIG form. Akkurat! Ikke bare løftes de opp, men de løftes opp nedenfra.. Takk Tusenfryd - jeg bruker dagen til det eneste rette - sitter inne på jobb
Gjest Fraggel Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 Ikke bare løftes de opp' date=' men de løftes opp nedenfra..[/quote']
sirka Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Da er det bare å vente på at puppene mine skal bli moderne igjen....
Arkana Skrevet 2. juli 2004 #14 Skrevet 2. juli 2004 Jeg reagerer på at det står "moten går mer mot det naturlige...". Jeg har faktisk naturlige store bryster. Merkelig at kroppsfasong kan gå av og på moten, det er jo ikke noe man kan endre sånn uten videre. Men, mote eller ikke, jeg er stolt av å ha store bryster og skal ikke skjule det i allefall. :-) Og anyway, menns preferanser endres ikke av mote. De vet hva de vil ha, enten det er smått eller stort.
Gjest Cuddly Skrevet 2. juli 2004 #15 Skrevet 2. juli 2004 Det at "moten går mer mot det naturlige" betyr vel at det er ok og akseptert med små pupper - må ikke fylle på med silikon for å være "in"... kom som du er, liksom :-)
Arkana Skrevet 2. juli 2004 #16 Skrevet 2. juli 2004 Det er ikke akkurat "kom som du er" når de snakker om at kløft er harry o.l. Da har de indirekte sagt at det er små bryster som er det mest naturlige.
Gjest Coral Skrevet 2. juli 2004 #17 Skrevet 2. juli 2004 Det at "moten går mer mot det naturlige" betyr vel at det er ok og akseptert med små pupper - må ikke fylle på med silikon for å være "in"... kom som du er' date=' liksom :-)[/quote'] Tenker at det er det naturlige som gjelder uansett, kom som du er, med store eller små pupper
Gjest Cuddly Skrevet 2. juli 2004 #18 Skrevet 2. juli 2004 Ja, ja, noen skal føle seg mindreverdig uansett - og nå har det vært oss med små pupper alt for lenge! På tide vi kommer oss litt ovenpå
Arkana Skrevet 2. juli 2004 #19 Skrevet 2. juli 2004 Ingen trenger føle seg mindreverdige. Man skal være stolt av det man har, uansett. :-)
Gjest Cuddly Skrevet 2. juli 2004 #20 Skrevet 2. juli 2004 Ingen trenger føle seg mindreverdige. Man skal være stolt av det man har' date= uansett. :-) Jo, i en perfekt verden så! Men nå er det jo en kjent sak at det ikke er nettopp det :-? Er forøvrig rimelig fornøyd med mine små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå