Gå til innhold

Ikke noe stygt ment, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

disse mannfolkene som vaser rundt her, får siden til å virke to ganger syklubben den kunne regnet med å være!

Makan! :frustrert:

Ikke det at dette vil hjelpe.

Skrevet
:ler::wink: Du får det sagt du.
Skrevet

... men noen av dem er jo morsomme .. tidvis.. :ler:

andre får du bare bruke den mentale ignoreringsknappen på (ikke at det hjelper noe særlig men...)

Skrevet
disse mannfolkene som vaser rundt her, får siden til å virke to ganger syklubben den kunne regnet med å være!

Makan! :frustrert:

Ikke det at dette vil hjelpe.

Det aller rareste er at jeg skjønner hva du mener Spidey (dette var en snodig setning altså)! :ler:

Slik er det med disse mannfolka. Kjærringer hele gjengen... :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Det aller rareste er at jeg skjønner hva du mener Spidey (dette var en snodig setning altså)! :ler:

Ikke jeg. :klø:

Skrevet

Gutta på KG gjør forumet mer slarvete/rotete/intrigepreget enn damene

*hjelpsom*

Skrevet

Jammen de har så vanskelig form for humor, slik en "jeg er en mann på kvinneguiden, PÅ KVINNEGUIDEN men fortsatt en mann, så jeg må fleipe på en jalla måte" humor!

Dere er ikke morsomme! Og ikke spydighet meg tilbake med "det er ikke du heller" vel, beibis jeg prøver ikke :-?

Skrevet

Dere er ikke morsomme! Og ikke spydighet meg tilbake med "det er ikke du heller" vel, beibis jeg prøver ikke :-?

Jammen det er du jo - ofte! Og takk og lov for det :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Å si "det er ikke du heller" ville vel ikke vært noen spydighet i ordets rette forstand, vel?

Skrevet
Nårrh :oops: ;D

På de rette stedene, Spidey :klem:

Gjest GreenSky
Skrevet
Gutta på KG gjør forumet mer slarvete/rotete/intrigepreget enn damene

*hjelpsom*

Det synes jeg da ikke. Det er del vel uansett.

Skrevet

Det synes jeg da ikke. Det er del vel uansett.

Det var nå uansett det hun mente... 8)

Gjest GreenSky
Skrevet

Hm! Da er vi vel enige, da. Tror jeg! :klø:

Skrevet
Jammen de har så vanskelig form for humor, slik en "jeg er en mann på kvinneguiden, PÅ KVINNEGUIDEN men fortsatt en mann, så jeg må fleipe på en jalla måte" humor!

Jeg er ganske enig. Dere som har svart på denne tråden er vel av de som henger fint med på humoren tror jeg. Og mye av det er morsomt. Men ikke alt. Men jeg vil ikke kalle det noe problem. Alle er vi forskjellige, med ulik sans for humor. Ikke alt vi jentene sier hele tiden er morsomt heller!

Skrevet

Kjempebra utspill, Spidey!

Mobb de ut, alle disse Trøffene, Tommerne, Lurvene, Donniene og faen vet hva de heter alle disse gromfeknassene som virrer rundt her.

Skrevet

jeg er bare her for å sjekke opp grønnski så jeg har alibi

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er egentlig mann, så kanskje du skulle føre meg opp der også. :P

Skrevet

Ja ok siden sandman sier så mye klokt, sarkastisk eller ikke, så er han sikkert greit. Og greensky er og notert greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...