Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2004 #1 Skrevet 11. juli 2004 Nå er jeg irritert! Jeg klarer ikke å fjerne logoen på den nye telefonen som jeg har kjøpt hos tele2.no. I displayet står det både Telenor OG Tele2! Jeg går inn på innstillinger, operatørlogo og prøver å velge det - men får bare melding om at det ikke er lagret noen operatørlogoer på telefonen. Har prøvd å sende etter logo blank på 1985, men når jeg mottar den, får jeg bare beskjed om at den ikke kan lagres på telefonen. Har prøvd å sende etter 3 ulike navnelogoer også, men ingen av dem kan lagres. ER DET SÅNN AT JEG IKKE KAN HA EGEN LOGO PÅ TELEFONEN??? Antakelig... Noen som vet om det finnes noen mulighet for å fjerne dette, på en eller annen måte? K
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2004 #2 Skrevet 11. juli 2004 Jeg lurer også på om det er noen mulighet for å slippe å ha skjermsparer på telefonen! K
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 jeg vet at om du sender "blank" som en mld til 1962 tror jeg det var så gjernes hvertfall telenor seg
Nigella Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Har Netcom. Slo operatørlogo av, la samtidig inn bakgrunnsbilde (hjerter som ligger på tlf fra før) og var kvitt operatørlogo. Kanskje problemet forsvinner hvis du legger inn bakgrunnsbilde? Og kanskje er jeg helt på bærtur...
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2004 #5 Skrevet 12. juli 2004 Logoen forsvinner ikke når jeg legger til bakgrunnsbilde - og det hjelper ikke å sende etter "blank" logo, siden den enten ikke lar seg lagre eller at den ikke "fungerer". Har sendt etter mange "blanke" men det hjelper altså ikke. Jeg lurer på om det kan være sånn at siden jeg har kjøpt telefonen av tele2 og har bundet meg til dem for 18 mnd, så kommer den logoen til å være der fram til bindingstida går ut? Har en liten mistanke om det. Hadde det enda bare stått tele2 der, så men det står også telenor med stor skrift øverst, og tele2 med litt mindre skrift under. Når jeg går inn på "innstillinger", så finnes det en meny der jeg kan slå av operatørlogo, men jeg har ikke tilgang til denne menyen - den er "grå". Ingen som vet hvordan jeg kan lurer meg unna denne logoen - irriterer meg - for om jeg legger inn et bilde av noen som bakgrunn, fx, så får de altså ansiktet dekket med denne logoen. Og da er det jo ikke no' moro med bakgrunnsbilde da! K
Gjest Starya Skrevet 12. juli 2004 #6 Skrevet 12. juli 2004 Har samme problem med min 3100, bakgrunnsbildet ser noe stusslig ut, ja. Jeg mener å ha lest et sted at det det ville bli mulig å fjerne logoene etterhvert, men hvor jeg leste det, og hvordan man skulle gjøre det husker jeg selvsagt ikke... Jeg har deaktivert vanlig skjermsparer, men etter en tid blir skjermen uansett svart, med klokke på.
jordbær Skrevet 12. juli 2004 #7 Skrevet 12. juli 2004 Greieste er å slå av operatørlogo, eller legge inn en "blank" logo.
Gjest Myumi Skrevet 11. september 2004 #9 Skrevet 11. september 2004 Dette funker på alle NOKIA telefoner: Send PINKLOGO BLANK til 1961, det koster 8 kroner.
Gjest Myumi Skrevet 11. september 2004 #11 Skrevet 11. september 2004 Niks. Da har du gjort noe med instillingene dine for dette er en blank logo.
Gjest Starya Skrevet 11. september 2004 #12 Skrevet 11. september 2004 Den kan være så blank den bare vil, den kan ikke lagres.
Gjest *Julienne Skrevet 14. september 2004 #13 Skrevet 14. september 2004 Jeg har en siemens med Tele2 og har samme problemet. På den står det også Telenor øverst og Tele2 under. Jeg skal kunne legge inn et bilde som skal fjerne logoen, men det fungerer ikke. Det fungerte imidlertid som det skulle da sambo hadde sitt telenorsimkort i telefonen.
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #14 Skrevet 14. september 2004 Dette funker på alle NOKIA telefoner: Send PINKLOGO BLANK til 1961, det koster 8 kroner. Det fungerer ikke - man mottar logoen, men den går ikke an å lagre. Jeg tror at så lenge telefonen er bundet til Tele2, så kommer den hersens logoen til å forbli i displayet. Vi får bare leve med det... (ingen stor katastrofe, nei, men likevel irriterende...) K
Gjest Admin'C Skrevet 14. september 2004 #15 Skrevet 14. september 2004 det hr nok ikke noe med å være bundet tror jeg, men det er ikke like lett på alle telefoner. Hvordan du skal løse problemet vet jo nok ikke... Send en mail til nokia?
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2004 #16 Skrevet 14. september 2004 Telefonen er bundet til tele2 for x antall mnd - og jeg mener bestemt at det må være derfor tele2-logoen står i displayet. (Jeg har kjøpt telefonen hos tele2.) Har sjekka dette opp på x antall forum, og jeg får alltid det samme svaret. Jeg har prøvd alt som er av blanke logoer - jeg mottar dem og kan "se" dem, men når jeg skal velge "lagre" får jeg bare beskjed om at lagringen er mislykket. Det er jo egentlig ikke komplisert i det hele tatt - hadde man hatt en vanlig logo kunne man bare gått inn på "displayinnstillinger" og valgt "operatørlogo av". Men denne menyen er ikke tilgjengelig - man ser den, men kan ikke entre den. K
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #17 Skrevet 20. september 2004 Min kjære fikk mail fra Tele2, i dag om at så lenge en har Tele2 vil det ikke være mulig å fjerne operatørlogo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå