Gå til innhold

Melding til Trafikanten, får ikke sendt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Har noen prøvd å sende melding til Trafikanten, via "Kontakt"?

Jeg har en klage, men den blir jo aldri sendt? Og de opplyser ingen andre steder man kan henvende seg.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sendt meldinger til dem flere ganger, og fått svar hver gang. Ett par ganger har jeg fått svar fra to forskjellige tilogmed...

Og hver gang har de gjort noe med det jeg har tipset dem om, enten det har vært holdeplasser som har manglet rutetabeller eller ting i søket på trafikanten.no som jeg synes har vært rart/ulogisk. Så der nytter det å si i fra!

Kan ikke huske å ha hatt problemer med å sende meldingen til dem, husker ikke om det kom opp noe "Meldingen er sendt" eller lignende... Men jeg har iallefall fylt ut slik skjema på nettet, og har jo fått svar så det har tydeligvis fungert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Takk for svar. Når jeg klikker send skjer det liksom ingenting på skjermen. Og nå har jeg prøvd i flere dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe svar ennå?

Hvis du har fått det.. Kanskje du kan tipse dem om at de må gjøre noe med dette på siden sin? De burde jo enten legge inn noe som gi en bekreftelse på at henvendelsen er sendt, eller de burde skrive inn der at man ikke får noen slik bekreftelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Får det fremdeles ikke til. Det er ingen annen mulighet for kontakt pga ikke opplyst andre adresser el. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart...

Jeg har nådd fram til dem før, og fått svar hver gang. En gang fikk jeg som sagt svar fra to forskjellige personer også... Klarer ikke å finne igjen disse mailene noe sted, så jeg har tydeligvis brukt jobb-adressa mi, og den jobben har jeg sluttet i nå...

Dette står ett sted: "Spørsmål om nettbutikken: [email protected]"

Hva med å prøve den, forklare saken og be dem sende videre... Eller satse på kontakt@trafikanten... info@ eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Fant dette også:

T r a f i k a n t e n p å I n t e r n e t t

Nettstedet redigeres og oppdateres av Trafikantens Rute og planseksjon. Redaktør: Ivar Smith-Nilsen. E-post: [email protected]

Jepp, og dit her jeg sendt mail uten å få svar what-so-ever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den aldri sendt eller aldri besvart?

PS: husk at en brannmur kan ødelegge for bruk av sånne kontaktskjemaer på web.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Blir den aldri sendt eller aldri besvart?

PS: husk at en brannmur kan ødelegge for bruk av sånne kontaktskjemaer på web.

Den blir ikke sendt. Prøvde å skru av brannmuren nå, men det gikk ikke da heller.

ÅÅÅÅHHH!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje trafikanten har noen måneders svarstid på skriftlig innkomne henvendelser da?

Du kjører ikke ad-aware vel? Drittprogrammet stoppet meg fra å "gå i banken" i sta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grooo!!

Du er en superknupp for den ene e-postadressen du ga meg. Nå har jeg fått svar, de skal rette opp feilen OG jeg får refundert taxiutgiftene på over 400 kr!!

TAKK!

:D

Poirot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...