Gå til innhold

Velkomstdrink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å berre ha alkoholfri velkomstdrink?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG synes det høres dumt ut ja:) Mener det bør være både og jeg! HVertfall hvis dere skal ha alkohol ellers i bryllupet deres. :P

Skrevet

Syns det bør vere begge delar eg også, men mannen min er ueining...

Skrevet

Da får du overtale han:) Hvorfor vil han bare ha alkoholfri velkomstdrink da?

Skrevet

Veit ikkje heilt. Han syns vel det er det enklaste..

Skrevet

syns det er lettest om folk kan få de de vil da:) Litt dumt uten alkohol når resten av bryllupet er med alkohol.Drikker ikke de flestes alkohol oxo?

Skrevet

Tja, i vårt bryllup blir det omtrent halvt om halvt tenker eg...

Men kva champagne/musserande vin er god og engna som velkomstdrink då? (eg likar ikkje vin ein gong...)

Skrevet

Asti er veldig god, den skal vi bruke iallefall :wink:

Skrevet

Asti er veldig god, den skal vi bruke iallefall :wink:

Skrevet
Tror vi skal ha Martini Asti :P
Var den jeg mente å, men glemte å skrive Martini :wink:
Skrevet

det finnes endel som heter asti.... tror jeg da. Har sett det på polet. Forskjellige "fornavn". Noen som har smakt disse?

Skrevet

Vi skal ha mozell som velkomstdrink, om andre synes det er teit, dumt eller rart bryr vi oss ikke om vårt bryllup

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Vi skal ha "ventemat" i form av grønsakstenger m dipp, og ostefat. kaffe og brus også. I det vi er på tur til selskapslokalet blir det servert Martini Asti og Mosell til velkomstdrink.

Synes ikke det er dumt med alkoholfri velkomsdrink, gjør det dere føl for!

Skrevet

Må ein ha ventemat også? Hmm... Alt ein skal tenke på.. Lurer på om det held å server jordbær til drinken, kanskje?

Skrevet

Jordbær er jo helt topp på sommeren, men kanskje litt annen frukt oxo, ikke alle som liker jordbær :-x

Skrevet
Jordbær er jo helt topp på sommeren' date=' men kanskje litt annen frukt oxo, ikke alle som liker jordbær :-x[/quote']

Vil jo alltid være noen som ikke liker ett eller annet....

Vi hadde musserende og fruktspidd, andre steder har det vært fruktfat og brus først, og vin litt nærmere brudeparets ankomst. Synes det er bra i massevis, jeg, hensikten er vel at folk ikke skal gå døsultne til middag.

Skrevet

Syns det blir stusselig med bare vin og et jordbær jeg da:) Skal ha massde frukt, så det er noe for enhver smak:) Sånn at alle finner noe de liker. Vet av erfarinf at det er leeeenge å vente før man får middag. Så derfor greit med noe som metter, og iallefall noe gjestene liker. :P

Skrevet
Må ein ha ventemat også? Hmm... Alt ein skal tenke på.. Lurer på om det held å server jordbær til drinken' date=' kanskje?[/quote']

Vi skal ikke ha ventemat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...