majan Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 heisann har dere noe forslag til hva en kan ha som velkomstdrink i et bryllup?
Augustbrud02 Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Jeg blander litt på "måfå" når jeg lager drinker, men her er ingrendienser i 2 stk... Denne hadde vi som velkomstdrink i vårt bryllup: -Vodka -Tom Collins drinkmix -Aprikos drinkmix -Lime drinkmox -Fyll opp med Sprite Denne er veldig frisk og fin: -Vodka -Tropisk essens (fås i større matbutikker og selges på firkantet og avlang metallflaske, sammen med annen saft) -Grapefruktjuice Her er flere tips: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=39760
Glossy Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Polet har en rød farget champagne som faktisk er god på smak.(ikke så dyr heller) Server den veldig kald og med en stjernefrukt på kanten som pynt. Kjempe flott å se på samtidig som den smaker ganske så godt. Det skal kanskje jeg ha!!
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Polet har en rød farget champagne som faktisk er god på smak.(ikke så dyr heller) Server den veldig kald og med en stjernefrukt på kanten som pynt. Kjempe flott å se på samtidig som den smaker ganske så godt. Det skal kanskje jeg ha!! Denne hadde vi tenkt å ha, men tenkte å prøvesmake først. Lurt var det for jeg syntes den smakte horribelt. :o
Jens Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Rosa champagne hadde vært kult! Martini asti syns jeg smaker horribelt!Skikkelig fjortis rusbrus!
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Jeg vet faktisk ikke hvilken vi skal ha selv jeg :o må huske å snakke med hotellet om dette.
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Vi har heller ikke bestemt oss, vi har bare snakket om å ha champagne eller en eller annen musserende vin som velkomstdrink......Og jeg har ikke peiling på hva som er godt, vi må vel til å kjøpe noen mindre flasker og prøvesmake en lørdagskveld. Kan jo bli interessant ettersom jeg praktisk talt aldri drikker ellers.... :-)
prinsipessa Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Rosa champagne hadde vært kult! Martini asti syns jeg smaker horribelt!Skikkelig fjortis rusbrus! Enig!!
Isiselin Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha en særdeles frisk og god drink. Halvt om halvt med tropisk nektar og sprite. Så en dert med solbærsirup som faller ned til bunnen. Blir lagvis og pent! Denne er i utgangspunktet alkoholfri, men kan gjerne suppleres med litt vodka før solbærsirupen has i. Det skal vi gjøre. Dermed har vi både alkoholfri og alkoholholdig versjon av samme drink. Passer for enhver smak... Veldig frisk!!
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Er det noen som vet hvordan rosa Freixenet er? har hørt at den både er god og ser stilig ut, særlig med et frossent jordbær i hvert glass. Som alkofritt alternativ regner vi med å kjøre Mozell.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha Martini Asti vi, samt et alkoholfritt alternativ da.
Lullu Skrevet 4. mars 2004 #14 Skrevet 4. mars 2004 Enig!! Uenig Syntes det er nyyyyyydelig jeg. Vi skal også ha Martini Asti m/ jordbær i bunnen av glasset. Liker ikke champagne jeg. Har forsøkt det meste (premiering via jobben), men syntes det er en besk smak på alle sammen........... Smaken er som baken - delt i to. Helt opp til hva brudeparet syntes er godt.
Gjest Tex Skrevet 4. mars 2004 #16 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha Martini Asti fordi den betyr noe helt spesiellt for oss. Mozell som alkoholfritt alternativ.
¤Tiili¤ Skrevet 4. mars 2004 #17 Skrevet 4. mars 2004 Vi skal ha Dela Pierre (er ikke sikker på om det er sånn det skrives..), det er champagne hvertfall, så skal vi ha mozell som alkoholfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå