:-) anna Skrevet 11. februar 2004 #21 Del Skrevet 11. februar 2004 En nydelig kjøttflis er fylt svinefilet. Ser imponerende ut og er ikke vanskelig i det hele tatt. Kan fylles med: - parmesanost og rosmarin - svisker og sjampinjong (NYDELIG!!) Sikkert mye annet rart også Du lager så mange som du trenger og har likevel plass til å steike alle sammen i ovnen. (fordi de er lange og smale) Serveres med ovnsstekte poteter, eller hasselback-poteter kanskje gode grønnsaker og god saus... (kan få oppskrift og mer grundig forklaring om du vil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. februar 2004 #22 Del Skrevet 11. februar 2004 Hva med pita med div fyll. Fyll masse skåler med salat, tomat, agurk, løk, mais, ananas, ost, stekt kylling, skinke, stekt svinekjøtt +++ og ha et par dressinger/sauser til. Varm pitaene i ovnen, også kan folk fylle det med de de vil ha. Sosialt og godt, og alle får det de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. februar 2004 #23 Del Skrevet 11. februar 2004 Vet du, nessi, det var faktisk ikke så dumt..... Må gruble litt på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. februar 2004 #24 Del Skrevet 11. februar 2004 Eller taco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 11. februar 2004 #25 Del Skrevet 11. februar 2004 Eller spekemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 11. februar 2004 #26 Del Skrevet 11. februar 2004 Hva med kyllingfileter, brun dem i panna, legg dem deretter i dobbel folie i ovnen på ca. 160grader i en halvtime, så blir de kjempe saftige. Praktisk til mange, og kan serveres med nesten hva som helst av grønnsaker (waldorfsalat er en kjempe hit til, eller hva med peanuttsaus og ris?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 12. februar 2004 #27 Del Skrevet 12. februar 2004 Ikke rosa fisk, nei, nei... Hva med minestrone suppe med godt brød til? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. februar 2004 #28 Del Skrevet 12. februar 2004 En nydelig kjøttflis er fylt svinefilet. Ser imponerende ut og er ikke vanskelig i det hele tatt. Kan fylles med: - parmesanost og rosmarin - svisker og sjampinjong (NYDELIG!!) Sikkert mye annet rart også Kanskje du uansett kan legge ut disse oppskriftene (gjerne i en egen tråd)? Det hørtes jo alldeles nydelig ut! :D Dessuten har jeg en samboer som elsker vanlig fylt svinestek, men det synes jeg er litt kjedelig. Det du nevner her, derimot...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 12. februar 2004 #29 Del Skrevet 12. februar 2004 Kanskje du uansett kan legge ut disse oppskriftene (gjerne i en egen tråd)? Det hørtes jo alldeles nydelig ut! :D Dessuten har jeg en samboer som elsker vanlig fylt svinestek, men det synes jeg er litt kjedelig. Det du nevner her, derimot...... Skal gjøre det jeg... må bare komme meg hjem, først :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå