Gå til innhold

Jea


Arwen

Anbefalte innlegg

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1148&highlight=

Har du fått din enda?

Jeg bestillte 17. desember og har ikke fått. prøver å maile de, men det tar flere dager mellom hver gang jeg får svar. Siste jeg hørte var at de ikke hadde bestilling registrert på navnet eller mailen min. Har jo betalt, men på den kviteringa står det bare at jeg har betalt til en payex konto så vet ikke hvor mye den hjelper. :klø: dumt det ikke finnes et telefonnummer å få tak i de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betalte også med VISA, synes også det er rart vi ikke har hørt noe enda.. Dessuten er det dårlig at de ikke svarer på mail daglig. Tror det tok tre dager å få svar på sist mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tenkte tanken jeg også, men det er første gangen jeg ikke får det jeg har bestillt da, men er spent nå. Har nelig kjøpt to ting på ebay som jeg håper kommer snart også. Det ene er faktisk mønster til en cape jeg skal sy til å ha hvis det blir kaldt i bryllupet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg sikkert.. hvis ikke har jeg tapt 250 kroner, ikke verre en det.

Forslaget var jo supert, :tommel: ikke din skyld at firmaet er tydelig useriøst.

hvis jeg får bokseren er det et bilde av meg på rompa med teksten belongs too over.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk svar:

Vi har desverre aldri mottatt ordren din. Det må ha skjedd noe galt i systemet under bestilling.

Økonomiavdelingen vil refundere beløpet så fort som overhodet mulig.

Vi beklager dette på det sterkeste.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

så får vi se om jeg må purre på pengene da :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikk jeg til svar i dag..så da er den på vei:

Vi mottok bestillingen din 16/12-03. Vi jobber på spreng for å imøtekomme den eksplosive jule etterspørselen. vi beklager forsinkelsen.

Mvh

Kundeservice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pengene på konto i dag. Drittbedrift spør du meg :evil: tilbøy meg ikke en gang å bestille på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...