Arwen Skrevet 7. januar 2004 #1 Del Skrevet 7. januar 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1148&highlight= Har du fått din enda? Jeg bestillte 17. desember og har ikke fått. prøver å maile de, men det tar flere dager mellom hver gang jeg får svar. Siste jeg hørte var at de ikke hadde bestilling registrert på navnet eller mailen min. Har jo betalt, men på den kviteringa står det bare at jeg har betalt til en payex konto så vet ikke hvor mye den hjelper. :klø: dumt det ikke finnes et telefonnummer å få tak i de på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. januar 2004 #2 Del Skrevet 7. januar 2004 nei har heller ikke fått den..Betsilte den 16des..Hmm må prøve å få tak i ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. januar 2004 #3 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå har jeg skrevet mail og jeg har jo betalt med visa,så jeg burde da få noe i posten snart... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg betalte også med VISA, synes også det er rart vi ikke har hørt noe enda.. Dessuten er det dårlig at de ikke svarer på mail daglig. Tror det tok tre dager å få svar på sist mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. januar 2004 #5 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja det er kjempe dårlig..Gir snart opp å handle ting på nett jeg :evil: altfor mye tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 7. januar 2004 Tenkte tanken jeg også, men det er første gangen jeg ikke får det jeg har bestillt da, men er spent nå. Har nelig kjøpt to ting på ebay som jeg håper kommer snart også. Det ene er faktisk mønster til en cape jeg skal sy til å ha hvis det blir kaldt i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. januar 2004 #7 Del Skrevet 7. januar 2004 Håper det ordner seg da...... *Tex føler seg litt skyldig....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 7. januar 2004 Det ordner seg sikkert.. hvis ikke har jeg tapt 250 kroner, ikke verre en det. Forslaget var jo supert, ikke din skyld at firmaet er tydelig useriøst. hvis jeg får bokseren er det et bilde av meg på rompa med teksten belongs too over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 7. januar 2004 #9 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja og hvis jeg får boxern er det bildet av meg forand hvor det står navn my girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 8. januar 2004 fikk svar: Vi har desverre aldri mottatt ordren din. Det må ha skjedd noe galt i systemet under bestilling. Økonomiavdelingen vil refundere beløpet så fort som overhodet mulig. Vi beklager dette på det sterkeste. Med vennlig hilsen Kundeservice så får vi se om jeg må purre på pengene da :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. januar 2004 #11 Del Skrevet 8. januar 2004 Dette fikk jeg til svar i dag..så da er den på vei: Vi mottok bestillingen din 16/12-03. Vi jobber på spreng for å imøtekomme den eksplosive jule etterspørselen. vi beklager forsinkelsen. Mvh Kundeservice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. januar 2004 #12 Del Skrevet 16. januar 2004 I dag kom boxer"n i posten..Kjempe fin var den..Men han får den ikke før 30mai...... :D http://www.yourunderwear.no/tv2/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg fikk pengene på konto i dag. Drittbedrift spør du meg :evil: tilbøy meg ikke en gang å bestille på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. januar 2004 #14 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja det var det jeg syns var så rart att de ikke spurte deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 16. januar 2004 Dessuten synes jeg det er utrolig dårlig at det tar en uke før pengene er på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå