Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

*dytt*

I dag har jeg lekt meg med min nye duppedings, pulsklokka, og har kjørt ca 45 minutter intervaller basert på pulstopper. Moro, men jeg fikk gnagsår mellom puppene av båndet, og sovnet på sofaen foran tven i sted. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*dytt*

I dag har jeg lekt meg med min nye duppedings, pulsklokka, og har kjørt ca 45 minutter intervaller basert på pulstopper. Moro, men jeg fikk gnagsår mellom puppene av båndet, og sovnet på sofaen foran tven i sted. :oops:

Hehe.. Uff da.. Gnagsår er VONDT (hørtes spesielt vondt ut mellom puppene da..hehe!

Så formen din er bedre? Min også¨..blir hviledag i dag også, og trening for fullt fra i morgen av igjen!!

Etter en utrolig dårlig uke er jeg: BÆKK!!!!! ;-)

Gjest Litjmæ
Skrevet

Godt å høre at dere er i bedre form! Toppform her og gitt, super trening i går og i kveld skal jeg mose noen motstandere på håndballbanen var det tenkt :evil: :ler:

Skrevet

Jeg ble aldri skikkelig syk, merkelig nok. Kanskje jeg klarte å sove det av meg? Uansett, i dag er jeg ganske gåen etter hardtreninga i går, så jeg vet ennå ikke om jeg skal trene. Muligens en liten kose-steptime kl 1825, eventuelt en ren styrkeøkt, for det river og sliter i en muskel i lysken (det tar på å leke med makspulsen sin).

Skrevet

Dere er jammen flinke!

Jeg er fortsatt utrolig støl etter treningen på søndag. Jeg må ha gjort noe veldig effektivt da!

Uansett: i dag er det først tøy og bøy, så litt kondis- og styrketening. Skal trene rett etter jobb, og det pleier ikke bli like bra (sulten og trøtt), men hvis jeg skal få til to økter denne uka, må det bli på den måten.

Vekta er ikke på mitt lag, den varierer med 1 kg, og det er ikke særlig motiverende. Ja, jeg vet jeg kan slutte å veie meg, men det er så utrolig bra motivasjon for å komme seg opp av senga om morgenen! :Gjesp:

Skrevet

Vekt= tull... Litt ihvertfall! Den lurer oss ihvertfall! Jeg mener, vi spiser sundt, og trener regelmessig! man går ikke opp i vekt av det! Eneste må være økt muskelmasse! Derfor er målebåndet vårt viktigste verktøy her! Men det vet vi alle veldig godt da! men vi akn jo tenke litt på det når vi veier oss med et resultat vi ikke liker så godt!

Gleder meg virkelig til å komme igang med treningen igjen.. har fått sitteså¨r ett visst sted :ler: og jeg kjenner jeg blir skikkelig rastløs!

Ha en strålende dag jentutter, dere er utrooolig flinke!

:klem2:

Skrevet

Vekt har jeg ikke (burde vel kjøpe en, men...), og målene kjenner jeg ikke, men for min del er klærne en god pekepinn på om kroppen har forandret seg eller ikke.

Etter jul satt jeansene litt trangt (ikke rart, til tross for trening, etter å ha spist et lastebillass med sjokolade), så da var det bare å spise litt sunnere (returnere til normalen), og ikke spise godteri i ukedagene, og så var den saken fikset. Men jeg er ikke noen søtmons, og ikke glad i kaker, så da er jeg sikkert heldig fra naturens side.

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg er fortsatt utrolig støl etter treningen på søndag. Jeg må ha gjort noe veldig effektivt da!

:tommelsmil: Det betyr at musklene dine vokser ;)

Men husk å få i deg mat før trening selv om du trener rett etter jobb, det er viktig!! Jeg bruker alltid å få i meg noen brødskiver eller noe på kaffepausen min, går ikke an å trene på tom mage...

Skrevet
Men husk å få i deg mat før trening selv om du trener rett etter jobb, det er viktig!! Jeg bruker alltid å få i meg noen brødskiver eller noe på kaffepausen min, går ikke an å trene på tom mage...

Enig!!!Uten drivstoff i kroppen, kan du like godt sitte hjemme (satt på spissen). Jeg prøver å lære samboeren min dette, med vekslende hell. I går gikk han på trening om morgenen, uten å ha spist (og han er tynn som ei flis). :-x Av og til føler jeg at jeg møtes av en teflonvegg...

Skrevet

Jeg har tatt med en ekstra banan i dag, så jeg skal nok ikke være helt "hol" når jeg trener. Men det er litt vanskelig dette med spising og trening. Jeg kan jo ikke spise mye rett før, da blir jeg jo bare slapp og lat. Jeg prøver meg fram med denne etter-jobb-treningen, så får jeg evt. finne et annet spisemønster neste gang.

Skal i alle fall spise middag rett etter treninga. Det er noe å se fram til!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Banan er bra sånn en liten time før eller noe, men en time før der igjen burde du prøve å få i deg litt mer mat, brødskiver eller hva som helst...

Og så er det viktig med mat etter treninga ja!

Skrevet

Jeg pleier å spise ett beger med "Sans"cottage cheese m/jordbær! Ypperlig minimåltid før trening, og det smaker dødsgodt! (Og jeg likte ikke cottage cheese før..)

Ps: Fremdeles ikke sett bildet ditt Litjmæ..hehe ;-) Venter i spenning!!!

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg pleier å spise ett beger med "Sans"cottage cheese m/jordbær! Ypperlig minimåltid før trening, og det smaker dødsgodt! (Og jeg likte ikke cottage cheese før..)

Ps: Fremdeles ikke sett bildet ditt Litjmæ..hehe ;-) Venter i spenning!!!

Arla har i Sverige hvertfall en Mini-meal - som er litt a la risifrutti, som jeg bruker å spise. Den er kanskje ikke hypersunn, men god i alle fall og passe før trening sammen med f.eks. banan :)

Og Penelene, det kommer det kommer, må bare gjøre meg ferdig på jobb først ;)

Skrevet

Ah..hehe..! Du fikk første mld min også da tenker jeg.. :oops: Bare såååååå nysgjerrig vettu..

PS: Nysgjerrig på Helenaa og Lillith også da! Blir jo det på folk man "snakker" med ;-)

Skrevet

I dag den dag, skal jeg T R E N E :hoppe: Gud som jeg gleder meg!!!! 1 hel uke siden forrige trening faktisk!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Så fint at formen er tilbake Penelene! Tenk på å spare et par prosent i dag siden det er første trening da, så slipper du at du er tilbake i senga igjen i morgen... Kos deg!

Jeg er også i kjempeform i dag, gleder meg masse til trening! Deler litt energi med dere andre:

:hoppe::danse::hoppe: :enig_animasjon: :hoppe:

:klem::kose: :klem2:

Skrevet

Schænk you..hehe Trenger det nå, som det nærmer seg trening...

Gjest synseren
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ det er så vanskelig å slanke seg :frustrert: Spiser mer enn jeg burde og da går jeg ikke ned i vekt. Dårlig med selvdisiplin her i gården, for når alt kommer til alt er det jo det det handler om. Skulle hatt en personlig trener hele dagen som kunne passe på at jeg ikke spiser når jeg ikke skal og trener når jeg skal. :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet
ÅÅÅÅÅÅÅ det er så vanskelig å slanke seg :frustrert:  Spiser mer enn jeg burde og da går jeg ikke ned i vekt. Dårlig med selvdisiplin her i gården, for når alt kommer til alt er det jo det det handler om. Skulle hatt en personlig trener hele dagen som kunne passe på at jeg ikke spiser når jeg ikke skal og trener når jeg skal. :ler:

:trøste:

Er ikke lett alle dager. Kan det hjelpe på selvdisiplinen om du gjør det til en vane å "rapportere" det du spiser og når du trener da? Verdt et forsøk ;)

Drar på trening nå! Heng på! :hoppe:

Skrevet

Jeg skal også gå snart....skal på tripptrapp2 :-)

Drittvær, men jeg har heldigvis GoreTex :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...