Gå til innhold

Jeg har fått meg ett nick

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært her en stund, under kallenavnet Mann 28, men etter et par oppfordringer har jeg nå registerert meg som bruker.

Siden jeg av enkelte har blitt "beskyldt" for å snike meg rundt her inne, falt valget på Sniken :wink:

Vil ellers benytte annledningen til å ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig med en mann til her inne :)

God jul til deg også, sniken!

Skrevet

:vinke: Hei der!!

På tide du tok og registrerte deg ja :wink:

God jul til deg og!!

Skrevet

Hei sexy!

Takk for julegaven :wink:

Synes du kunne satt et hyggeligere navn på deg selv, et som passer deg bedre, men OK da - skal ikke være storforlangende når man får ønsker oppfylt :-)

Klem til deg.

Skrevet
Hei sexy!

Takk for julegaven :wink:

Synes du kunne satt et hyggeligere navn på deg selv, et som passer deg bedre, men OK da - skal ikke være storforlangende når man får ønsker oppfylt :-)

Klem til deg.

Hmm, så du syns ikke nicket var noe fint altså... også jeg som valgt det fordi du sa jeg snek rundt her inne da... prøvde å være litt ironisk jeg da :-?

Vi får se da Fi, om du ikke kan få en enda finere julegave til neste år :wink:

Takk ellers til dere som har tatt dere tiden til å svare på tråden, koslig :-)

Skrevet

Velkommen som registrert .. selv om vi har "visst" hvem du har vært selv som gjest .. i og med at du alltid har brukt gjestenick.. :)

Skrevet

SMASK!!!

Kjært barn har mange navn...

Begynner å venne meg til det nå... bare synes ikke du virker snikete i det hele tatt :-)

Skrevet

Fint du bestemte deg for å registrere deg! Velkommen ut av skapet :ler:

Skrevet

Endelig! Vælkømmin!

• 2 uker senere...
Skrevet

:sinnatagg: du kunne ikke registrert deg som Mann 28 da liksom????? hæ?? :frustrert:

jeg skjønner jo INGENTING når folk driver og bytter nick hele tiden!!! :grine:

Skrevet
:sinnatagg: du kunne ikke registrert deg som Mann 28 da liksom????? hæ??  :frustrert:
Nææhææheii, det kunne jeg vafall ikke gjøre.. helt sant, for jeg fikk jo pepper all mass *peker-på-FI-og-andre-sladdresmily* for at jeg brukte mann 28 og ikke hadde et ordentlig nick.... så jeg måtte jo skaffe meg et da vettø :Nikke:

jeg skjønner jo INGENTING når folk driver og bytter nick hele tiden!!!  :grine:
:trøste: Assa, det kan jeg godt forstå aline, sånt er dumt..... men nå har det seg slik, at jeg fikk kjeft for sniken nicket også jeg, så jeg har vurdert å bytte det igjen også.... blir du forvirret da kanskje? :ler:

Neida, skal være snill med aline jeg og ikke bytte nick enda en gang..... med mindre jeg skal bli mann 28 igjen da? :wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Bare vær den du er du :-)

Og feir litt fredag!! :danse:

Skrevet
Neida, skal være snill med aline jeg og ikke bytte nick enda en gang..... med mindre jeg skal bli mann 28 igjen da?  :wink:

*snufs* nei,.....jo... JAAAAAA!!

Skrevet

Velkommen!

:-)

Snikende ullteppe...

Gjest Gjesten
Skrevet

Hei og velkommen!! berre husk å fortsett på debatten vår då... Godt nyttår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...