Sniken Skrevet 22. desember 2004 #1 Skrevet 22. desember 2004 Har vært her en stund, under kallenavnet Mann 28, men etter et par oppfordringer har jeg nå registerert meg som bruker. Siden jeg av enkelte har blitt "beskyldt" for å snike meg rundt her inne, falt valget på Sniken Vil ellers benytte annledningen til å ønske alle en riktig god jul og et godt nytt år :-)
Fat Sally Lee Skrevet 22. desember 2004 #3 Skrevet 22. desember 2004 Hyggelig med en mann til her inne God jul til deg også, sniken!
Samantha Skrevet 22. desember 2004 #4 Skrevet 22. desember 2004 Hei der!! På tide du tok og registrerte deg ja God jul til deg og!!
Gjest *Fiona* Skrevet 22. desember 2004 #5 Skrevet 22. desember 2004 Hei sexy! Takk for julegaven Synes du kunne satt et hyggeligere navn på deg selv, et som passer deg bedre, men OK da - skal ikke være storforlangende når man får ønsker oppfylt :-) Klem til deg.
Sniken Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2004 Hei sexy! Takk for julegaven Synes du kunne satt et hyggeligere navn på deg selv, et som passer deg bedre, men OK da - skal ikke være storforlangende når man får ønsker oppfylt :-) Klem til deg. Hmm, så du syns ikke nicket var noe fint altså... også jeg som valgt det fordi du sa jeg snek rundt her inne da... prøvde å være litt ironisk jeg da :-? Vi får se da Fi, om du ikke kan få en enda finere julegave til neste år Takk ellers til dere som har tatt dere tiden til å svare på tråden, koslig :-)
LilleBille Skrevet 23. desember 2004 #8 Skrevet 23. desember 2004 Velkommen som registrert .. selv om vi har "visst" hvem du har vært selv som gjest .. i og med at du alltid har brukt gjestenick..
Gjest *Fiona* Skrevet 23. desember 2004 #9 Skrevet 23. desember 2004 SMASK!!! Kjært barn har mange navn... Begynner å venne meg til det nå... bare synes ikke du virker snikete i det hele tatt :-)
Suzy Skrevet 23. desember 2004 #10 Skrevet 23. desember 2004 Fint du bestemte deg for å registrere deg! Velkommen ut av skapet
aline Skrevet 3. januar 2005 #14 Skrevet 3. januar 2005 du kunne ikke registrert deg som Mann 28 da liksom????? hæ?? jeg skjønner jo INGENTING når folk driver og bytter nick hele tiden!!!
Sniken Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #16 Skrevet 7. januar 2005 du kunne ikke registrert deg som Mann 28 da liksom????? hæ?? Nææhææheii, det kunne jeg vafall ikke gjøre.. helt sant, for jeg fikk jo pepper all mass *peker-på-FI-og-andre-sladdresmily* for at jeg brukte mann 28 og ikke hadde et ordentlig nick.... så jeg måtte jo skaffe meg et da vettø jeg skjønner jo INGENTING når folk driver og bytter nick hele tiden!!! :trøste: Assa, det kan jeg godt forstå aline, sånt er dumt..... men nå har det seg slik, at jeg fikk kjeft for sniken nicket også jeg, så jeg har vurdert å bytte det igjen også.... blir du forvirret da kanskje? Neida, skal være snill med aline jeg og ikke bytte nick enda en gang..... med mindre jeg skal bli mann 28 igjen da?
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #17 Skrevet 7. januar 2005 Bare vær den du er du :-) Og feir litt fredag!!
aline Skrevet 7. januar 2005 #18 Skrevet 7. januar 2005 Neida, skal være snill med aline jeg og ikke bytte nick enda en gang..... med mindre jeg skal bli mann 28 igjen da? *snufs* nei,.....jo... JAAAAAA!!
Gjest Gjesten Skrevet 7. januar 2005 #20 Skrevet 7. januar 2005 Hei og velkommen!! berre husk å fortsett på debatten vår då... Godt nyttår!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå