*Lene* Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #841 Skrevet 13. desember 2004 Det ER vanskelig.. Veldig vanskelig.. Jeg også spiser MYE hvis jeg først setter i gang.. Hva er hemmeligheten liskom? Jeg har tørrtrent, og det gikk fint, men så dra jeg bort, også er hele treningen glemt, og jeg sitter igjen med vond mage og kvalme..sukk! Må nok forandre tankegangen på en eller annen måte tror jeg!
helenaa Skrevet 14. desember 2004 #842 Skrevet 14. desember 2004 Jeg fikk tid til å trene i går, og håper å finne en dag til denne uka, men det er ikke så lett! Jeg trives med treninga, og det er en seier i seg selv. Nå har vi ikke en eneste ledig kveld fram til jul, så jeg regner med at det blir en del ekstra matservering. Men det gjør vel egentlig ingenting. Hvordan går det med dere andre?
Gjest Litjmæ Skrevet 14. desember 2004 #843 Skrevet 14. desember 2004 Hei Helenaa, så bra at du trener Enda vanskeligere å få til det nå når det er så mye annet en skulle ha gjort, blir liksom enda et argument for å la være. Jeg hadde tenkt å jogge i helga, men det ble ikke noe av, pga "stress"... Men jeg trente i går i alle fall og har med treningsklær for å gå og ta en runde på lunsjen i dag. Og skal streve fælt med å ikke spise dumme ting i ukedagene også denne uka...
helenaa Skrevet 14. desember 2004 #844 Skrevet 14. desember 2004 Ja, det er opptil flere utfordringer her i livet! Min største slankeutfordring i dag er de sjokoladebollene som står her på jobben. De er GODE! Kanskje jeg skal unne meg en senere i dag, men ikke mer enn en! Lykke til med lunsjtrening!
*Lene* Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #845 Skrevet 14. desember 2004 Hei! Her på jobben er det også alskens julegodter som står fremme og frister... Sukk... Men i går fikk jeg til en skikkelig treningsøkt Først 60 min med Step intervall, så rett på 60 min bodypump!!!!
Gjest Litjmæ Skrevet 15. desember 2004 #846 Skrevet 15. desember 2004 Jeg unnet meg en lussekatt i går, men det var bare en, så da var jeg veldig flink synes jeg Trente dessuten styrke på lunsjen + at jeg jobbet ekstra på en jobb med mye spring på kvelden, slik at jeg jobbet sammenlagt fra halv åtte til 23 i går. Så jeg må ha brent tonnevis med kallorier I dag er det trening igjen, så denne uka går strålende foreløpig! Hva med dere andre?
*Lene* Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #847 Skrevet 15. desember 2004 Spisemessig går foreløpig uka shitty-shit..Treningsmessig veldig bra!!!
Gjest Litjmæ Skrevet 15. desember 2004 #848 Skrevet 15. desember 2004 Nå var jeg flink asså Gikk akkurat forbi kaffemaskina og henta meg en kopp grønn te og der stod det en stor eske pepperkaker og duftet hiiimmel.... Men jeg klarte å gå forbi! Flink jeg da
*Lene* Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #849 Skrevet 17. desember 2004 Så fljnk du er Litjmæ... Gleder meg til jula er over jeg... Sliter skikkelig.. Skal trene i morgen ihvertfall!
Gjest Litjmæ Skrevet 17. desember 2004 #850 Skrevet 17. desember 2004 Kremt... ja, det var på ondag det. I dag var det store luksus-sjokoladepraliner som stod ved kaffemaskina og de klarte jeg IKKE å gå forbi :oops: Men jeg har faktisk tenkt å nyte jula i fulle drag jeg, så skal jeg bare planlegge inn trening, så går det nok bra. Hadde faktisk gått ned et halvt kilo siden forrige fredag (da hadde jeg jo gått opp da, så...), så jeg er fornøyd jeg. Goooood juuuuul :nissekone:
*Lene* Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #851 Skrevet 20. desember 2004 Hei :-) HVordan har helgen deres vært? Min? Njææ....... Jeg kan heller si det i morgen, for jeg skal kontrollveies på GR kurset i dag! Gruer meg SKIKKELIG til å måtte se resultatet av utskeielsene...... Trente step2 på lørdag da...
Gjest Litjmæ Skrevet 20. desember 2004 #852 Skrevet 20. desember 2004 Jeg har ikke vært i noe form i helgen, vondt i halsen og ørene og generelt sliten, så det har ikke blitt noe trening. Godis og greier, joda, men jeg er fornøyd med at jeg klarte å holde middagene greie i alle fall. Nå gleder jeg meg bare til å ha fri til jul! Siste dagen min på jobb i morra.
Gjest Gjesta Skrevet 23. desember 2004 #853 Skrevet 23. desember 2004 Hei jenter! Lenge siden jeg har vært innom Kg nå - så derfor har jeg ikke fått oppdatert meg her inne hos dere heller. Tida flyr fra meg om dagen. MEN - jeg har fullført kurs 1 hos GR, og jeg klarte 9,0 kg i løpet av disse ukene! Hadde satt meg et mål om 10 kg, men er strålende fornøyd med det jeg har oppnådd! Nå er det kurspause i jula - skrekk og gru - men jeg prøver å spise sunt så langt det er mulig. Unner meg både julekaker og litt snacks nå, men jeg har faktisk gått ned et par kilo siden kursslutt likevel. Har dessverre ikke fått trimma så mye heller, men jeg håper det kan bli litt bedre tid nå som det er juleferie! GOD JUL, FOLKENS! Håper vi kommer gjennom den med skinnet i behold! K
*Lene* Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #854 Skrevet 23. desember 2004 Hei Kverula!!! Grattis med flott nedgang på kurs 1! Sliter skikkelig i jula selv, men skal virkelig prøve å skjerpe meg litt... Treningen har jeg ihvertfall ikke gitt opp! Begynner på nytt kurs igjen den 10 januar...Så får sette meg nye mål derfra! GOD JUL!
helenaa Skrevet 23. desember 2004 #855 Skrevet 23. desember 2004 God jul, alle sammen! Jeg satser på skjerpings fra januar av: håper å ta av 4 kg før påske. Men nå er slankinga på hylla. Håper dere får noen fine juledager
*Lene* Skrevet 26. desember 2004 Forfatter #856 Skrevet 26. desember 2004 Liten feit hilsen fra penelene...har ca 2 kg feit ribbe innabords +++++ mye annen driit... Prøver å hale mannen min med på tur nå! I morgen skal jeg jobbe, og hverdagen er på plass igjen! Fint for meg! Ha en fortsatt fin jul!
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2004 #857 Skrevet 26. desember 2004 Så du har stappet i deg ribbe for fire personer, helt på egen hånd? Flink jente
*Lene* Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #858 Skrevet 27. desember 2004 Så du har stappet i deg ribbe for fire personer, helt på egen hånd? Flink jente Ikke langt unna nei............ :veldigsur:
*Lene* Skrevet 29. desember 2004 Forfatter #859 Skrevet 29. desember 2004 Flink jente blitt igjen Bra med maten siden mandag, og trente step intervall i går!
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #860 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har trent relativt hardt annenhver dag hele jula, inkludert julaften....Gjør det meg til en frik?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå