Gå til innhold

Flere enn meg som skal ha vinterbryllup...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært moro å høre noen av deres ideer til vinterbryllup. :P

Det er ikke så mye å finne om det i bryllupsmagasiner eller på internett. Heller ingen jeg kjenner som har hatt det...

Så: jeg spør dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! Mange gode ideer der! :P

Skrevet

Vi gifter oss 31 desember i år. Dagboken min har også noen ideer :D

Skrevet

Vi gifter oss i januar neste år.

Du kan lese mer i min dagbok :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi "vingler" mellom et høstbryllup (september) og et vinterbryllup (desember) og har ikke klart å bestemme oss ennå.. Det skal i alle fall være i sept-des 2005.. så vi er jo ikke sååå langt fra å ha satt dato.. og vi har jo nesten to år... så det skulle vel gå bra ;)

Skrevet

Ja, nå blir det visst vinterbryllup på oss også, var i tvil om det ble i februar eller mai, men nå blir det i slutten av februar. Til tross for litt usikkerhet har jeg mye planer klar:

Vi leter etter et lokale med peis, og håper vi finner det. Satser på å bruke masse levende lys. Jeg skal ha mørkeblå kjole, og skal prøve å finne en lys kåpe å ha utenpå når vi er ute, håper på snø og mulighet til fotografering utendørs. Fargene og dekorering på bordet vil være i mørkeblått, hvitt og sølv tenkte jeg... Har sett noen søte snømenn-figurer som jeg tenkte å bruke som støtter til bordkortene. Ellers ser jeg for meg hvite kubbelys og hvite roser... Vel, dette er litt avhengig av at vi finner et lokale hvor vi kan ordne alt selv da. Granbar er også fint å bruke, og fakler ute... *drømme...* Skulle gjerne hatt kanefart om det blir mulig, men siden vi gifter oss i Oslo... Tja, hvis vi finner et lokale i nærheten av marka så kanskje det blir nok snø?? Hadde vært kjemperomantisk!!

Skrevet

Vi skal gifte oss 17 desember 2005. Har enda ikke bestemt meg for detaljer enda. Men vi har god tid enda :kgsmil:

Morro at det er flere her inne som skal ha vinterbryllup. Det er ikke så vanlig har jeg fått inntrykk av. Egentlig har jeg alltid sett for meg sommerbryllup, men min kjære foreslo vinterbryllup og da var jeg solgt. Gøy å være litt annerledes. Føler det er mer riktig for oss. Liker vinteren også jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvite roser? finnes det?

tror uansett vi går får knall-rød.. tror det blir flott mot snøen..

Skrevet

Så fine hvite roser da :) Helt nydelige syns jeg. Er de å få tak i vanlige gartnerier? Det hadde vært noe ja .

Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Har sett hvite roser i vanlige blomsterbutikker ja. Men har ikke undersøkt om det er noen spesiell sesong eller om de må bestilles eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...