Søtpotita Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Hmm har eit ganske teit spørsmål...Kva skal eg vaska dataskjermen med? Kun vatn? Er det noko den ikkje tåler? Og kan eg bruka ei vanlig fille?
Amanja Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Jeg bruker vanlige mikrofiber kluter med litt vann, funker helt fint.
Theolina Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Du skal ikke bruke jif eller andre vaskemidler på data- og tvskjermer. De har en "hinne" på utsiden som disse sprayene ødelegger. Litt dårlig forklart siden jeg ikke vet akkurat hva som skjer, men fy-fy er det iallefall. Det skal holde lenge med en tørr klut, evt med et par dråper vann om det er helt nødvendig.
Polly Ester Skrevet 26. april 2005 #5 Skrevet 26. april 2005 Jeg bruker sånne vaskeservietter som jeg bruker til å vaske brillene mine med, jeg...
Cronos Skrevet 26. april 2005 #6 Skrevet 26. april 2005 Tror t.o.m. at du får kjøpt egne vaskegreier som er beregnet for nettopp det. *lete* Her, ja: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107020&cks=PRL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå