Livets datter Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Til de som ikke vssite det fra før...... En visktenpaleig unsdelrøkese gjrot ved et untivseriet i Enlgnad har vist at: Desrom de to føsrte- og to siste botsvkeane i alle oredne i en tekst er rkitig plessart, spllier det lietn rolle hvkilen reføkkegle de øvrige boskvetane i oredne kmomer. Tetksen er flult lebsar slev om de andre bokeastvne kommer huilbtertlulter! Dtete er frodi vi ikke leser hver eneklt botksav, men ser bidlet av ordet som hehleet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Og det er jeg faktisk litt enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 jeg har lest dette opptil flere ganger i dag og går jeg. og det stemmer like godt hver dag. nå er det bare ett par timer til jeg skal på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. august 2003 #4 Del Skrevet 26. august 2003 sant nok . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå