Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe sted disse ikke er utsolgt? Har så lyst på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst på Ugg støvletter? Jeg synes de er sååå stygge....

Men de er jo absolutt topp mote der i USA. Visst ikke at de kan kjøpes her i Norge....Jeg bare leser om det, at alle plassene er helt utsolgt, spesielt med de nye fargene som kom ut, en som var lys rosa, og det gikk kjempe fort.

Skal prøv å spør litt rundt og høre om noen vet hvor man kan få tak i her i Norge for deg!

Skrevet

http://www.uggskandinavia.com/

Se og le... Kan bare ikke i fullt alvor klare å gå i noe jeg så Pamela Anderson løpe rundt i på stranda i Baywatch for årevis siden. Stooore vintersko og badedrakt :ler:

*rister på hodet*

Skrevet
http://www.uggskandinavia.com/

Se og le... Kan bare ikke i fullt alvor klare å gå i noe jeg så Pamela Anderson løpe rundt i på stranda i Baywatch for årevis siden. Stooore vintersko og badedrakt :ler:

*rister på hodet*

:hoho:

Skrevet

Det er fint at dere kan le av smaken min, men nå var det faktisk ikke det jeg spurte om.

Skrevet

Jeg svarer likevel jeg! Synes de var kule! Men skrekkelig dyre...

Og du kan jo bestille på den siden til UGG Scandinavia - var ikke så mange morsomme farger der, men det var kanskje ikke det du ville ha?

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil ha dem..:) Men skal til australia etter jul, så tenkte å kjøpe dem der! Sikkert litt billigere, og så er jeg jo i opphavs-landet liksom.

Skrevet

Sikkert gode og varme ! (om jeg skal trekke fram noe positivt..)

Gjest Cruella
Skrevet

De er kjempesøte. Jeg har hatt lyst på slike lenge.

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har de selv! De kostet 2000 kr og er vert hver krone. Har aldri vært så god og varm på bena før, og det er noe jeg alltid har savnet på vinters tid.

Kjøpte de på en butikk som heter Dilirium på Grünerløkka, men jeg vet at de selger de i en dame/jente klæsforretning i passasjen ved Eldorado kino i Oslo. Husker ikke navnet på den. Den butikken har i hvertfall veldig tidriktige klær.

Skrevet

Jeg fikk lyst på tøffelen, jeg, så superdeilig ut!!

Skrevet

Nei, sånne kunne jeg nok ikke fått meg til å bruke.

Men det er fint at folk har forskjellig smak, ellers hadde verden blitt utrolig kjedelig!

Skrevet
Det er fint at dere kan le av smaken min' date=' men nå var det faktisk ikke det jeg spurte om.[/quote']

Du, det var ikke din smak som jeg ler av! Tvert imot. Jeg ler om hun Pamela Anderson i bikini og Ugg støvletter. Det synes jeg var en morsomme bilder!

Skrevet
Nei, sånne kunne jeg nok ikke fått meg til å bruke.

Men det er fint at folk har forskjellig smak, ellers hadde verden blitt utrolig kjedelig!

Ikke sant? :D

Men det er jo lov å være uenig, der er det jo....

Skrevet
Fluff momma var søte

Fluff Momma støvletter er jo råstilige....Hadde jeg råd....Men tøflene er søte og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...