Isola Skrevet 20. april 2005 #1 Skrevet 20. april 2005 Er det noen som har noen tips om bryllupsbutikker i København? Kjolen er i boks, men trenger underskjørt, tiara osv. I og med at vi skal til København i juni, fant jeg ut at det kanskje var lurt å ta det der... Noen som kan hjelpe meg? Takk for hjelpen!
Isola Skrevet 20. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2005 www.brud.dk Takk for det, men denne ligger i Tåstrup. Aner ikke hvor langt unna København det er jeg...?
TeddyToria Skrevet 20. april 2005 #4 Skrevet 20. april 2005 Tror det bare er mellom 10 - 20 minutters kjøretur / tog. Har en mail et sted, med veibeskrivelsen - skal se om jeg finner den!
Isola Skrevet 20. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2005 Tror det bare er mellom 10 - 20 minutters kjøretur / tog. Har en mail et sted' date=' med veibeskrivelsen - skal se om jeg finner den! [/quote'] Ooooh! Supert om du kan finne det!
Scaramouche Skrevet 20. april 2005 #6 Skrevet 20. april 2005 Der er en brudesalong midt i Strøget, som heter Lilly www.lily.dk
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #7 Skrevet 21. april 2005 Jeg kjøpte kjolen min i denne butikken i Tåstrup og anbefaler den på det varmeste. Men husk å bestille time på forhånd. Vi kjørte bil og det tok ca ti minutter lenger inni landet fra København. Kjempe bra service og kjempe bra priser! Jeg prøvde kjolen min i Norge, bestilte den gjennom Brude- og Festhuset. Fikk den nesten 10.000 kr rimeligere der enn i Norge. Snakk om et kupp!
Gjest *CHOUCHOU*ikke innlogget Skrevet 21. april 2005 #8 Skrevet 21. april 2005 Jeg kan absolutt anbefale Lilly pa Sröget. Jeg kjöpte kjolen min og skoene mine der og fikk fantastisk service.
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #9 Skrevet 21. april 2005 Jeg vil absolutt anbefale butikken i Tåstrup, House of Brides!!! En vanvittig bra service, velkomsten var helt unik!! Kjempe hyggelige mennesker, og man fikk utrolig god hjelp!! Det var en opplevelse i seg selv, det!!
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #10 Skrevet 21. april 2005 Veibeskrivelse, riktignok på dansk - men du skjønner det vel! House of Brides er nemt at finde. Tag S toget fra en hvilken som helst tog station i København 1. Kør med S toget mod Høje Tåstrup (de kører hver 10. minut) 2. Stå af i Tåstrup (det er stationen før Høje Tåstrup) og det tager ca 20 minutter fra Centrum i København (køber du en billet - så skal du købe billetter til 3 zoner). 3. Stå af toget i Tåstrup. 4. Gå ud af tog stationen i nordlig retning 5. Gå tilbage i retning KØbenhavn. 6. Gaden du går på er 100 meter lang - følg den (den svinger 90 grader) og så ender den. Gå derefter Til Højre 7. 50 meter fremme slutter vejen - denne vej hedder Køgevej - her skal du til venstre. 8. 100 meter fremme bor vi - det hedder Køgevej 47 - og ligger på højre side -skrådt overfor kirken i Tåstrup. Farer du vild - så ring - så henter vi jer der hvor I er - men det ville i fald være første gang. Dette er jo hvis dere ikke har bil og tar tog da... Hvis ikke sender du bare en mail til dem for å spørre hvis dere skal kjøre selv! Lykke til - de har utrolig flott service!
Isola Skrevet 21. april 2005 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2005 Takk for hjelpen! Da vi tar fly ned, må jeg nok ta toget til House of Brides. Blir nok en tur innom House of Brides og Lilly, tenker jeg... Får se hva jeg får tid til. Tusen takk for veibeskrivelse, TeddyToria!
Nuwanda Skrevet 21. april 2005 #12 Skrevet 21. april 2005 Hei Lille My, Vet ikke hvor lenge du blir i København, men tips til brudebutikker finner du her http://www.bryllup.dk/penny/Indk-bs--og-in...istcats-17.html Alle postnummer lavere enn 3400 ligger (såvidt jeg har forstått) innenfor "stor-københavn. du kan "legge opp ruta" på www.krak.dk, - dansk karttjeneste. God tur!
Gjest wedda Skrevet 21. april 2005 #13 Skrevet 21. april 2005 skal til køben på tur tror jeg stikker innon noen av disse butikkene får å se om jeg finner noen små ting :-)
Olifant Skrevet 24. april 2005 #14 Skrevet 24. april 2005 Jeg anbefaler CasaLezar.dk Sjekk ut www.rejseplan.dk for tog tider etc hvis du skal ut av byen! :-)
Gjest Silje H. Skrevet 24. april 2005 #15 Skrevet 24. april 2005 Er det noen som kjenner til www.ypdress.dk? Jeg har fått denne butikken anbefalt av en venn, som igjen hadde hørt om butikken gjennom noen bekjente. Jeg synes at det er mange lekre kjoler utstilt på denne siden og prisene er jo veldig rimelige =) Silje
Lia Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 Jeg kan absolutt anbefale Lilly pa Sröget. Jeg kjöpte kjolen min og skoene mine der og fikk fantastisk service. Signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå