Fru Fomle Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg vurderer å gå til innkjøp av symaskin. Skal ikke bruke den til noe avansert, kanskje litt sying av gardiner og enkel reparering av klær. Er det noen som kan anbefale en grei symaskin? Hvilke funksjoner bør den ha og hva er "unødvendig luksus"? Prisen er selvfølgelig også viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2003 #2 Del Skrevet 29. oktober 2003 JA! Expert har tilbud på en til 1700 kroner med all vanlig søm på. Helt grei og sikkert verdt pengene! Løp og kjøp - selv om det er en annen el-kjede... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det var billig! Eller kanskje ikke, er helt grønn på dette feltet. Sjekker ut nettsidene deres med en gang, takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2003 #4 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det var billig! Eller kanskje ikke, er helt grønn på dette feltet. Sjekker ut nettsidene deres med en gang, takk for tips! Har aldri sett det billigere og den ser helt grei ut som sagt :D Jeg ønsker meg sånn sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober 2003 De hadde telefonsupport også! Høres ut som en bra deal for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. oktober 2003 #6 Del Skrevet 29. oktober 2003 Var en tråd om dette nettopp: Hvilken symaskin skal jeg velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå