Gå til innhold

Vås og klisjeer i nettdating-profiler.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har registrert meg hos finnenvenn.no i dag.

Å fy søren så mye vås og klisjebruk det er i profilene! Stort sett skriver bare folk noe helt uinteressant og generelt, som at man trener, har en jobb, liker god mat og vil ha en kjæreste man kan stole på O.O Tilogmed få av de lange profilene har substans.

Hvordan folk klarer å finne hverandre på slike steder fremstår som et lite mysterium for meg akkurat nå he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Substans er ikke noe man slenger ut i første presentasjonen av seg selv.

Mennesker er sårbare og således er profilene foran personen.

Substans er noe man eventuelt finner hos et annet menneske når de har blitt bedre kjent. Noen har ikke så mye substans, andre mangler det totalt mens noen få har svært mye.

Enkelte har, overraskende nok, substans men skjuler det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Jeg har også forundret meg over hvor lite kreativt et tilsynelatende voksent individ kan være.

Lange avhandlinger er muligens ikke så kjekt, men noen velvalgte og egenproduserte ord kan umulig skade.

Uansett hvilken "taktikk" man velger, er det alltids noen det ikke appellerer til. Men, i mine øyne er enhver kreativ vinkling bedre enn alt som finnes av klisjeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle jo ikke være vanskelig å skille klinten fra hveten for deg da, Hixerbear. :wink: Å sjekke ut det mennesket med profilen som skiller seg ut kan være et sted å begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...