Gå til innhold

Hvilken drink foretrekker du i festlig lag?

Anbefalte innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Min yndling er strawberry daiquiri (noe sånt..) og i den søt-friske sjangeren. Brunt brennvin er uaktuelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker også Strawberry Daquiri, og Vodka&Battery. Drikker helst hvitvin hvis det ikke skal være drinker...

Skrevet
Liker også Strawberry Daquiri' date=' og Vodka&Battery. Drikker helst hvitvin hvis det ikke skal være drinker...[/quote']

må si meg enig i deg!

Har funnet verdens beste oppskrift på stawberry daiquiri! :hoppe: Det tok en hel kveld, med prøvesmaking... :wink:

Skrevet

må si meg enig i deg!

Har funnet verdens beste oppskrift på stawberry daiquiri! :hoppe: Det tok en hel kveld, med prøvesmaking... :wink:

Ikke rart den ble god, den siste :ler:

Jeg kan ikke drikke sprit, så drinker er uaktuelt for meg. Jeg er derimot en skikkelig ølhund, så det er jo ikke noe problem i det hele tatt.

Skrevet

har faktisk smakt den etter den kvelden, og den er fortsatt god. Har tilogmed fått skryt for den :sjarmor:

Skrevet

Kan du ikke gi oss oppskriften da baby-E? Jeg vil også lage/smake..

Skrevet
Kan du ikke gi oss oppskriften da baby-E? Jeg vil også lage/smake..

hmm...skal prøve. Men det må nok noe årøvesmaking til...med tanke på hvor sur du vil ha den...

ta ca 6 frosne jordbær

ca 8 isbiter

lime etter eget ønske (jeg bruker roses lime. Pass på å ikke ta for mye av dette!!!)

ca to shotteglass med malibu (hvit rom)

og evnt. ekstra sprit.

bare bland alt i blenderen, og server med sugerør, og et jordbær på kanten av glasset! NYDELIG!!!

Skrevet

Det enkle er ofte det beste.

Jeg holder meg stort sett til Gin Tonic.

Skrevet

Tusen takk Baby-E. Denne skal jeg teste ut en gang :P

Skrevet

Jeg drikke vanligvis øl,....men strawberry daquiri laget av sure jordbær er kjempegodt!!

Jeg liker ellers syrlige drinker.

Skrevet

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig. Det er forbausende godt.

Gjest Ethereal
Skrevet

Å, jeg er enkel...Liker ikke typiske jentedrikker så godt (Strawberry Daiquiry er mer som dessert, synes jeg), men liker Gin Tonic, Gin Fizz, Tom Collins, margaritas, Sea Breeze, Long Island iced tea....

Jeg liker også et glass konjakk, eller en god single malt, eller gjerne Hoegarden witbier (litt Nederland-nostalgi, siden jeg drakk det der nede).

Heldigvis ikke alt på samme tid :wink:

Skrevet
Strawberry Daiquiry er mer som dessert' date=' synes jeg[/quote']

Enig i det. Men en veldig god dessert, da :wink:

Liker GT og Caipirinha best av drinker. Ellers går det mest i vin, hvit om sommeren, rød om vinteren.

Skrevet

Er det fest, så drikker jeg helst vin... men skal jeg kose meg så er white russian tingen for meg...mmmm...

Skrevet

Liker ikke typiske "jente-drinker". De er ofte så søte, og så skal man på død og liv få vekk all alkoholsmak....

Liker best å drikke gin&tonic eller rødvin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...