Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Endelig skal jeg til oslo (om 14 dager) for å finne meg noe klær, men jeg finnes ikke kjennt!! Er det noen som har noen tips ang butikker som har klær i store str? (i oslo, altså :) ) Vet jo om H&M, men tenker på litt andre butikker.. Gjerne med adresser.. :oops:

Blir kjempe glad for tips!

(skal på slektstreff :roll: )

Skrevet

Vet at Marina Rinaldi (Paleet - Karl Johans gt.) har klær i store størrelser, det finnes også en kjede som heter Gerd Stor Mote (eller noe slikt), men vet ikke hvor de har butikker.

Skrevet

Her er Gerds Stor mote i Oslo:

Besøksadresse Bogstadv. 1

0355 Oslo

en i:

Jernbanesvingen 6, 1400 Ski

og i:

Claude Monets allé 21, 1338 Sandvika

De ligger hvertfall der i følge gulesider.no :wink:

Skrevet

Du kan også se Her og her. Den siste ligger ikke i Oslo, men i Drammen, Vikersund og på Hønefoss. Men det er en liten katalog på nettet, og en kan bestille via web. :wink:

Skrevet

Big lady i Skippergaten har ofte mye fint..

- (og ofte ikke så kjerringaktig som Gerds Stor mote)

Skrevet

Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene.

Ligger tvers over veien for t-baneutgangen. (Stortinget t-banestasjon utgang Akersgata)

(Om du går fra Karl Johan mot VG/Dagbladet så får du det på høyre side bare noen meter etter at du har krysset Grensen, og før du kommer til avisene.)

Skrevet
Siply4you i Akersgata. Har kule klær i store størrelser og kjempebra service. Ikke så tantete som mange av de andre store-klær butikkene.

JA!

Jeg tilber Simply4You!

(gleder meg til skattepengene da skal det handles!)

Skrevet

Hvordan er prisnivået hos Simply4you?

:wink:

Skrevet

Eufemia på St. Halvardsplass i Gamlebyen. De har masse fint i romslige str. Særlig mye fint i lin! ANBEFALES!! :P

Skrevet
Hvordan er prisnivået hos Simply4you?

:wink:

Sånn dyrere enn h&M men ikke design-priser.

Topper til 250 - 400 kroner

Bukser 500 - 800 kroner... tror jeg....

Gjest gjest1
Skrevet

Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle*

Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! :sjarmor:

Skrevet
Tusen takk, jenter! Har allerede vært i Hønefoss å sjekka ut den butikken der (som de også har i drammen) Var en del fint der... *sikle-sikle*

Gleder meg MASSE til å dra nedover å shoppe til uka!! :sjarmor:

Kos deg på shoppingtur! :D

Skrevet

Foruten HM har også Kappahl og Lindex store størrelser.

Jeg er for tden superfornøyd for jeg har funnet ut at jeg passer str. 46 i noen av klærne hos Vivikes. Så nå har jeg fått litt spreke sommerfarger på piratbukser og skjorter/topper. (Kjedeklærne er ofte veldig kjedelige.)

Skrevet

Simply 4 You fører stort sett Dominique og Simply.

Du finner kolleksjoner her: Simply og Dominique

Skrevet
Simply 4 You fører stort sett Dominique og Simply.

Du finner kolleksjoner her: Simply og Dominique

Mye fint, der.

Skrevet

Ja Dominique har jeg kjøpt før. Det ar en butikk på Økern som førte det merket. Men nå har de lagt ned. :cry:

Fine klær fine klær for store kvinner. De er verken ungpikeaktige eller kjærring. For oss "unge voksne".

Skrevet

Mye av Dominique-klærne føres av Gerds Stormote i Bogstadvn og av Simply 4 You. Ellers er det en ny butikk på Økern som heter Liva???? Samme innehaver som hadde Cappucino på Økern i "gamle dager".

Skrevet

ÅÅÅÅÅ da har de sikkert Domimique. Jeg får ta meg en tur.

Skrevet

Fant ikke simply 4 you. Er den borte??? Er det sandwichbar der nå?

Skrevet

Mnei.... den skal være der den... var der i allefall i midten av mai. Og da snakket hun om de nye varene som skulle komme inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...