Gå til innhold

~ Speeddating ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dette vært noe for deg?

"Speeddates er det hotteste på sjekkefronten lenger syd i Europa, og nå kan snart også nordmenn være med på «hurtigstevnemøter».

Speeddates har sitt første event i Oslo 20.august. Mellom 10 og 30 single mennesker vil møtes på Smuget, og de får snakke i tre minutter med hver person av det annet kjønn.

– Folk kan forvente seg en kveld med masse latter og moro, uten noen form for forventninger eller press. Man har ingen grunn til å føle seg hverken redd eller beskjeden, for alle er jo der av samme grunn -å møte andre single, sier prosjektleder Annie Schur."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det hadde vært kjempe morro å vært med

på noe slikt om jeg hadde vært singel...

Ingenting å tape ihvertfall :P

:o STILIG avatar Ld :P

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg kunen nok hevet meg på dersom jeg var singel ja.

Helst sammen med en veninne, så hadde jeg sluppet å komme alene og så hadde jeg hatt noen å diskutert det med etterpå !

Skal du på dette ?

Skrevet

Jeg så et eller annet om dette "fenomenet" på tv i går, men der fikk man vel 6 min med hver person.

Synes det høres gøy ut jeg,og hadde jeg vært singen kan det hende jeg hadde kasta meg på det. Men det får vi jo aldri vite :)

Gjest Zalomine
Skrevet

Definitivt ikke noe for meg... da finner jeg heller folk på gamlemåten... internett :ler:

Nei, seriøst, noe slikt passer ikke for forsiktige lille meg, sjenert og ikke glad i å treffe andre, tilbaketrukket og uten selvtillit.... Trur jeg skal være glad jeg har funnet meg en partner jeg. Og det ER jeg, for jeg har funent den rette for meg :) Heldigvis.

Skrevet

Ja, hvis jeg hadde vært singel og veldig oppsatt på å finne noen å være sammen med så høres dette ut som en spennende måte å møte mange potensielle partnere på kort tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sannsynligvis ikke særlig aktuelt for meg.

Jeg er en sammensatt person, med haugevis av "lag" og "nivåer" (jada, høres jo litt søkt ut, selvsagt), og på 3 minutter finner man kanskje 1/100-del.

Med andre ord ikke noe særlig godt grunnlag... :blunke:

Skrevet

Hehe,

kanskje jeg kunne vært med på det om jeg var singel,

men tror ikke jeg ville ha blitt godt nok kjent med noen til at jeg kunne ha noe mer interesse av å treffe dem...

Hadde nok blitt for "risikabelt" for meg :D

Kanskje jeg er litt pysete? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
men tror ikke jeg ville ha blitt godt nok kjent med noen til at jeg kunne ha noe mer interesse av å treffe dem...

Nettopp.

Hvor mye rekker du å si på 3 - 6 minutter, samtidig som du prøver å gjøre et godt inntrykk ...

Tror det hadde blitt mesterskap i stress i stedet. Mulig det er jeg som ikke eier selvkontroll, da. :blunke:

Skrevet

"jeg jobber med blablabla" -samme som mange andre

"jeg bor blablabla, er blablabla gammel" -samme som mange andre

"driver på fritiden med blablabla" -samme som mange andre

"oi, er tiden ute" -om og om igjen, hehe :D

Man har 6 minutter sammen,

altså 3 minutter hver...

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mm, også alle har flyvertinne-smil...

Jeg-veit-ikke-om-jeg-like'rei-men-JEG-er-ihvertfall-en-drøm-smil!

Jaja, de har det sikkert moro, de som hopper i det. ;)

Skrevet
Skal du på dette ?

Nei, tror ikke dette er noe for meg heller. Men konseptet er vel greit nok. Så det første gang i en episode av "Sex og singelliv".

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er så uteseendefiksert så for meg hadde dette sikkert vært morsomt!

Skrevet
Tror det hadde blitt mesterskap i stress i stedet. Mulig det er jeg som ikke eier selvkontroll' date=' da. :blunke:[/quote']

Det samme synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...