Gå til innhold

Onani og solarium

Har du noengang onanert mens du har tatt solarium?  

2 stemmer

1. 1. Har du noengang onanert mens du har tatt solarium?

• Ja
      24
    • Nei
      36

Fremhevede innlegg

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Etter å ha lest tråden om onani i dusjen, så lurer jeg på om noen utfører den ensomme seksuelle aktiviteten onani mens de tar solarium?

For oss gutter har vi jo alt vi trenger for en enhånds hyggestund. Klærne av, tid for oss selv, en lukket bås og ikke minst papir i nærheten.

Og hvilke vaner har dere jenter?

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å sole meg i solarium jeg...

Kan ikke si jeg liker tanken på at du har sluppet løs noen spermier der jeg skal legge meg og nyte solen etterpå heller :-?

Skrevet

Jeg tror du skal sitte å nappe deg i løken av de svarene vi gir deg jeg :tunge1:

Skrevet

...og så jeg som tenkte å ta meg en tur og sole meg litt i dag...

:roll:

Gjest GreenSky
Skrevet

Onani i solarium? Hver sin smak, men det kunne jeg ikke tenke meg, nei.

Og jeg sier som Suzy; Tanken på at det ligger sperm der jeg skal sole meg!? :-?

*bilder i hodet* :-?

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet
Jeg tror du skal sitte å nappe deg i løken av de svarene vi gir deg jeg :tunge1:

Hei søte Patricia.....

Du får tro hva du vil....men svaret er nei, nei, nei, nei og nei. Ikke alle som har like skitten fantasi som deg.

Og for å understreke det så betyr ikke mitt uskyldige spørsmål at jeg har gjort akkurat det jeg spør om. Ikke nødvendigvis.

Så det så.

:-)

Skrevet

Hei søte Patricia.....

Du får tro hva du vil....men svaret er nei, nei, nei, nei og nei. Ikke alle som har like skitten fantasi som deg.

Og for å understreke det så betyr ikke mitt uskyldige spørsmål at jeg har gjort akkurat det jeg spør om. Ikke nødvendigvis.

Så det så.

:-)

For det første så er jeg ikke videre søt :-)

For det andre tror jeg du har gitt de som tar solarium en mindre avslappende soltime :-)

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det er bare Hr. Brunstein som har gjort dette, dette har vært diskutert her inne tidligere, og da var det da opptil flere av kvinsen her inne som innrømmet at de hadde onanert i solariumet....

Jeg har selv gjort det jeg!

Nå er det jo forsåvidt en bitteliten forskjell på når kvinner gjør det og menn da, for det første så spruter det sjelden i like stor grad av kvinner som det gjør av menn, ergo det blir vel som oftest ikke særlig mye søl av at en kvinne onanerer i sola. Menn spruter vel lett litt, og selv om noen kanskje er så koselige at de tørker vekk spruten, så er det ikke sikkert alle gjør det.

Der er det også forskjell på menn og kvinner, dersom det først blir litt fukt etter ei dame, så tørker man vel alltid over solas nederdel før man legger seg uansett hva hvem har gjort der eller ei, ergo slipper man å ligge i andres væsker. Men jeg har aldri tenkt på å vaske overdelen av sola, da det ikke har fallt meg inn at noen har sprutet der uten å tørke vekk etter seg.... :sjokk:

Tror nok dere solariumsbrukere må regne med at noen har onanert litt i deres solarium, men tror som regel ikke det er noe som dere blir tilgriset med, da det stort sett er ganske ufarlig. og sola vaskes vel innimellom av ordentlig personell også?

Gjest SunGirl
Skrevet

Det skjer nok av og til det, ja ... Det er jo deilig å la fantasiene løpe fritt når jeg ligger der naken og varm ...

Skrevet

Nei fy faen.. for det første så tar jeg ikke solarium.. husker en gang jeg gjorde det.. jeg syns det var meget ubehagelig å ligge naken der og tenke på at testiklene mine ble strålet til fiskemel så jeg måtte avbryte hele greia.. Onanere der kunne jeg aldri ha tenkt meg

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Ser at stemmetallet jevner seg ut litt etter litt.

Det var ikke meningen å skremme folk ut av solariumene, men jeg tror nok at det er noen som utfører slikt mens sola steiker.

Man får bare håpe at folk vet å tørke opp etter seg.

Det er jo mange som tenner på å onanere eller å ha sex mens folk romsterer og snakker og soler seg i nærheten. Så kanskje det er mer vanlig enn man tror?

Skrevet

At det finnes ekshibister (staves det slik?) er det jo ingen tvil om. Det er ikke mange lørdager siden vi kunne lese i avisen om at noen hadde hatt seg en hyrdestund på en brygge foran en utepub!

Oh! Og det var en lørdag i '13-14-15' tiden! (Husker ikke helt nøyaktig)

Sol og deilig.

:o

Muligens D vitaminer fra solen stimulerer lyst senteret i hjernen?

:klø:

=)

Gjest Anonymous
Skrevet
At det finnes ekshibister (staves det slik?)

Det skrives slik: Ekshibisjonister.

Skrevet
At det finnes ekshibister (staves det slik?) er det jo ingen tvil om. ...

Men det er ikke snakk om å være ekshibisjonister da Anafugia, det er jo ikke noe man gjør der man kan bli oppdaget, det er vel heller ikke nødvendigvis ett ønske om å bli oppdaget. Jeg tenker ærlig talt ikke tanken på at noen kan oppdage meg uansett hva jeg gjør i ett solarium jeg. Stort sett er det lås på døra så ingen kommer inn. Skulle man til nød komme med en lyd (noe som er fullt mulig å unngå), så står stort sett både vifte og radio på såpass høyt at det skal litt til for å bli hørt om man ikke drar det langt.

Jeg har onanert i solarium, og det har ikke vært for å blotte meg eller vise meg for andre, det har vært fordi jeg har fått lyst til det akkurat da, fordi varmen, sola, musikken og hele drømmetilværelsen i sola gjorde at jeg fikk lyst.

Ingen vil noen gang vite det, og hadde det vært fare for det, så hadde det ikke vært interessant.

Skrevet

:o Folk har jo sex med seg selv overalt for tida!

I solarium,soler jeg meg. :-?

Skrevet

Jeg har lagt merke til at noen jenter har et felt med helt hvit hud, som strekker seg fra siden, og går skrått nedover magen og ned i skrittet. Bredden på stripen tilsvarer omtrent en underarm-bredde.

Har stusset litt på dette fenomenet, men det er kanskje disse som onanerer i solarium?

...kan forklaringen på fenomenet være så enkel?

Skrevet

he-he... da skal de jammen meg være aktive Sandman!!

Har vært en av disse ufyselige kvinsen jeg, men har aldri fått denne stripen. Holder jo ikke armen i ro og onanerer under hele soltime hver gang heller da!!! :ler:

Skrevet

Blæh.....! Enda en god grunn til å ikke ta solarium :tunge1:

Alle som svarer på innleget sier NEI, men det virker som om en ganske stor prosent andel faktisk har gjort det. Hvorfor svarer ikke de da?

Jeg jobbet på et treningsenter engang, med solsenger som jeg vasket hver kveld :o (grøss)

Skrevet
Blæh.....! Enda en god grunn til å ikke ta solarium :tunge1:

Alle som svarer på innleget sier NEI, men det virker som om en ganske stor prosent andel faktisk har gjort det. Hvorfor svarer ikke de da?

Jeg jobbet på et treningsenter engang, med solsenger som jeg vasket hver kveld :o (grøss)

Nå er det jo faktisk noen av oss som svarer da...

Og du, når du onanerer, spruter du så ille at underlaget blir vått hver gang? siden du synes det er ekkelt å tenke på at du vasket solsenger der folk hadde onanert? Det verste som har hendt sola jeg har tatt noen gang, og det har ikke noe med onaneringen å gjøre, er at jeg har svettet, og det vasker jeg vekk selv når jeg er ferdig uansett... :wink:

Gjest Hr. Brunstein
Skrevet

Jeg er veldig enig med Alines sine mange fine innlegg. Og må stillle meg undrende til at mange er overrasket over å høre at mange onanerer mens de soler seg. Å sole seg er jo egentlig vannvittig kjedelig så å finne på noe mens man ligger der er jo ganske naturlig da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...