Gå til innhold

La Redoute - hvordan er str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille en kjole og en topp fra denne katalogen, men så var det størrelsene da..

Greit nok, man bestiller en størrelse mindre. Men hvordan er størrelsene? Jeg bruker 34/36, burde jeg da bestille 38..? Eller er de store i størrelsene? Eller små?

Akk, livet er så vanskelig :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo franske str. så du må bestille en str. større en vanligvis. Men har hørt rykter om at de i tillegg er små i str, men har ikke noe erfaring selv. Hadde jeg vært deg ville jeg ha funnet frem målebåndet, er en str. guide barkerst i katalogen. Lykke til!

Skrevet
Det er jo franske str. så du må bestille en str. større en vanligvis. Men har hørt rykter om at de i tillegg er små i str' date=' men har ikke noe erfaring selv. Hadde jeg vært deg ville jeg ha funnet frem målebåndet, er en str. guide barkerst i katalogen. Lykke til![/quote']

Nei, det er motsatt i den katologen. Norsk 36 er 38 der. Har målt litt og satset på 36...håper det går bra :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det står tydelig utenpå og inni katalogen at en norsk str 36 er det samme som en str 38 i katalogen..... Kjenner noen som har bestilt derfra og str.ver heller små en store....

Jeg har problemer med sko derfra. Bruker str 37, men må opp i str 39 på et par sko jeg bestilte derfra, det til tross for at jeg målte foten og brukte måleskjemaet i katalogen....

Skrevet

Jepp, det står klart og tydelig at må bestille en str større enn man pleier.

Skrevet

Tror nok de fleste har fått med seg at en norsk str 36 er str 38 hvis en bestiller via denne katalogen.

Men spørsmålet var vel om det i tillegg er små størrelser..slik at en kanskje må opp enda en størrelse - slik at en må bestille 40 hvis en vanligvis bruker 36..

Gjest trine_oslo
Skrevet

ubetinget små!

Måtte returnere tilbake 3 topper som var bestilt i størrelse 38/40.. Den ene fikk jeg ikke over puppene engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...