Gå til innhold

P-plaster - anbefales eller anbefales ikke?

P-plaster - anbefales eller anbefales ikke?  

1. 1. P-plaster - anbefales eller anbefales ikke?

• Anbefales
      7
    • Anbefales ikke
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil du anbefale dette prevensjonsmiddelet til andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler det på det varmeste!

Ingen mens smerter, og lite blødninger i mens perioden, passer perfekt for meg! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det lov å si tja..? :o

Prøvde det i 3 perioder, merka at humøret ble mye bedre, jeg hadde mer lyst på sex, fikk "mildere" mens osv, MEN... Jeg fikk det bare ikke til å sitte! Det løsna liksom i kantene og ble svart og stygt etter bare en dag, så jeg turte bare ikke å ha sex..! Og det var jo liksom litt av grunnen til at jeg bytta fra p-pille til p-plaster, nemlig at jeg kunne ha sex uten å være redd for å lage barn av det...

Så nå må jeg bare lete videre... Men bevares, hvis man bare får det til å sitte er jeg sikker på at det er helt supert!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Var kjempefornøyd jeg!! Helt til jeg fikk et par kuler som var kjempevonde i puppene :( Så jeg slutta med det... Det kan være det var en betennelse i noen melkekjertler eller noe, var vanskelig å finne ut av, og kunne kanskje ha skjedd uansett om jeg gikk på plasteret eller ikke. Men jeg ble i hvert fall "tilfeldigvis" bra når jeg slutta på det... var synd det, for jeg likte det plasteret!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...