Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Mange her som bruker det? Nett begynt eg, er nøgd - trur eg Ganske greit. Kor på kroppen festar de det? Eg har att mitt på rumpa, men det synes gjennom dei kvite buksene mine. Jaja. Funker da.
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker det, og er veldig forøyd. Jeg har prøvd å ha plasteret på armen, skulderen, på siden av stumpen, og i overgangen stump/lår. Jeg foretrekker foreløpig stumpen, men denne uken tror jeg at jeg skal teste magen.
Bø Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Hadde ikke du blitt gravid mens du brukte plasteret greeny? Funderer på å begynne med det, men syns det hørtes skummelt ut da... (Men jeg kan ha oppfattet feil.)
*Emma* Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Hvor lenge har man på seg ett plaster før man skifter? Er det som med piller at man får "fake mens" eller er det som sprøyte at man slipper blod-kliss all together... Går ikke på noe akkurat nå fordi jeg vil bli GRAVID! Men jeg vurderer mulighetene mine sånn etter at jeg har fått nestemann.... Hadde blitt takknemlig for tips..og erfaringer fra dere som har prøvd! (Selvom dette ikke akkurat var "min" tråd)
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Er det stort? Faller det ikke av hvis man blir svett, dusjer masse, etc?
Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har også tenkt jeg skal begynne på dette, og setter også pris på tilbakemeldinger. :-) Det er like sikkert som p-piller er det ikke?
liv Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Plasteret sitter som støpt, jeg har det forran like under trusekanten..
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Hadde ikke du blitt gravid mens du brukte plasteret greeny? Funderer på å begynne med det' date=' men syns det hørtes skummelt ut da... (Men jeg kan ha oppfattet feil.)[/quote'] Det stemmer. Legen mente at jeg hadde hatt max uflaks, har ikke hatt flere aborter i etterkant.
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Men av den grunn vil jeg verken anbefale det eller ikke anbefale det. Uansett er det like sikkert som piller.
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Er det stort? Faller det ikke av hvis man blir svett' date=' dusjer masse, etc?[/quote'] Det sitter som støpt, men det er alikevel lett å få av når det skal av. :D
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Det er vel sikrare enn pilla, fordi hormonene ikkje må gjennom fordøyelses-systemet..
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #13 Skrevet 22. juni 2004 Det er vel sikrare enn pilla' date=' fordi hormonene ikkje må gjennom fordøyelses-systemet..[/quote'] :klø: what?!?!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #14 Skrevet 22. juni 2004 Viss du kastar opp eller får diare før pilla er fordøyd er den ikkje like sikker. Dette problemet unngår du med plaster!
Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2004 #15 Skrevet 22. juni 2004 Det er vel sikrare enn pilla' date=' fordi hormonene ikkje må gjennom fordøyelses-systemet..[/quote'] jepp. Sånn tenker jeg og, og det er grunnen til at jeg ikke vil gå på pilla, klarer ikke helt stole på den.
Gjest Xavia Skrevet 22. juni 2004 #16 Skrevet 22. juni 2004 Hvis man er allergisk for plaster (vel, limet på plasteret), så er vel dette prevansjonsmiddelet utelukka?
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #17 Skrevet 22. juni 2004 Hvis man er allergisk for plaster (vel' date=' limet på plasteret), så er vel dette prevansjonsmiddelet utelukka?[/quote'] Vil nok tro det, men da har man jo f. eks. nuva ring, og p-stav som alternativ.
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #18 Skrevet 22. juni 2004 Jeg brukte det en stund og var superførnøyd, men det blir veldig fort stygt og så er det snart sommer og det er ikke særlig pent med smår lyse firkanter over kroppen :-(
Gjest Lilleulv Skrevet 22. juni 2004 #19 Skrevet 22. juni 2004 Bruker oxo plasteret, og er veldig fornøyd! Men nå på sommeren setter jeg det bare på rompa eller nederst foran, og da har det en tendens til å bli litt krøllete. Forrige uke hang plutselig plasteret seg fast i trusa og falt nesten av :o Synes det sitter bedre på ryggen eller armen der det ikke blir bøyd så mye...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå