Gå til innhold

Popcornmaskin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke selv, men en venninne av meg skryter fælt av sin. Ikke trengs det fett, og skal derfor være så mye sunnere enn feks mikropopcorn. Den eneste "ulempen" er at den ikke popper mye av gangen. Ikke var den dyr heller, hun betalte rundt en 200,- for sin. Hmm, kom på hvorfor jeg ikke har kjøpt en selv og det er fordi jeg ikke er så glad i popcorn, hvis ikke tror jeg nok at jeg hadde fulgt i hennes fotspor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En pose? Vi deler gjerne på to-tre i løpet av en tv-kveld vi... elsker popcorn og det er liksom det vi spiser av snacks da.

Si meg - hvorfor er popcornmaskinpopcorn sunnere enn mikropopkorn?

Bortsett fra at noen mener mikromat er usunt da pga stråling og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra at noen mener mikromat er usunt da pga stråling og sånn.

Fordi du ikke bruker fett til popping? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg da ikke i mikropoppen heller - eller det er kanskje i. Det finnes jo noe som heter 50% mindre fett...

Hmmm... ja, også er det de med smørsmak da - som er de beste.

Men er det bare fettet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg da ikke i mikropoppen heller - eller det er kanskje i. Det finnes jo noe som heter 50% mindre fett...

Hmmm... ja, også er det de med smørsmak da - som er de beste.

Men er det bare fettet altså?

Det er masse fett i micropopcorn. Den mørke siden på posen, er vel stortsett bare fett.. (Den tykke siden med.. "denne siden ned".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt :blunke: , fordi den har en skikkelig flott design, så lurer jeg på om jeg skal kjøpe det til mine venner i julegave :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye sunnere - det ser jeg helt klart!

Selv kunne jeg godt tenkt meg mer fettfattig popcorn - men ikke på bekostning av enda en maskin eller greie som jeg skal ha på benken. Vi har en riskoker og en raclette som står stablet bort av ren skjær plassmangel... men design kan overtale - helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt :blunke: , fordi den har en skikkelig flott design, så lurer jeg på om jeg skal kjøpe det til mine venner i julegave :wink:

Har du en link eller et bilde eller noe sånn av en popcornmaskin?

Noe som er lekkert og som gjør sunne ting er i hvert fall verd å kaste et blikk på...

Pris? Kjøpe hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en link eller et bilde eller noe sånn av en popcornmaskin?

Noe som er lekkert og som gjør sunne ting er i hvert fall verd å kaste et blikk på...

Pris? Kjøpe hvor?

Bl.a på Netthandelen.no :wink: men Norges Røde Kors har en enda finere, men den er litt dyrere :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være medlem :lol:

Åja... men hvis den var dyrere så var det uansett ikke aktuelt. Hadde vi ikke hatt mikroovn - greit - men mer enn 500,- for et leketøy er litt mye, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ut som man kan handle på www.rodekors.no uten å være medlem?

Ok, det viste ikke jeg, men det var bra du oppklarte det. Vi medlemmer får sikkert en slagt medlemspris :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...