Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #41 Skrevet 8. mars 2005 Jeg er da klar over at alle kan være utro jeg og, er ikke de fleste oppgående mennesker med litt logisk sans det?! Men jeg tar likevel sjangsen på å leve livet på en festlig og fantastisk måte, samtidig som gutten min får sjangsen til å gjøre akkurat det samme! Dessuten tror jeg det er mye større sjangse for at han skal få et illebefinnende og være utro hvis jeg nekta ham å leve livet, hvis jeg var kontrollerende og konstant sjalu... goody! Da har du skjønt det da!
Gjest M Skrevet 8. mars 2005 #42 Skrevet 8. mars 2005 Nå er det slik at jeg har ikke tro på at menn har så mye større sex-drive enn oss kvinner' date=' så sjangsen for tull er vel like stor om det er jeg eller han som er ute på byn [/quote'] Tro på!? Visste ikke at man kunne så tvil om at menn har større seksualdrift? Det har jo naturen sørget for at de har, slik at de skal spre sæden sin og forsikre menneskerasens eksistens! Likestilling er greitt nok, det, men det er vel mer eller mindre et udiskuterbart faktum at menn generelt har større seksualdrift. Og hvis kvinner er utro (som selvsagt kan skje like ofte, som du påpeker), så er det oftere pga at de er litt betatt av personen de er utro med, eller misfornøyd med noe i forholdet sitt, eller andre innviklede årsaker. Ikke i så stor grad pga at de ser en lekker rumpe og glemmer partneren sin helt, og det alene kan være den enkle grunnen til utroskap.
BayliZ Skrevet 8. mars 2005 #44 Skrevet 8. mars 2005 Støtter nok det nabodama sier jeg også. Jeg liker å få kjæresten min hjem jeg, han har en tendens til å sovne når han er på slike fester, og han våkner ikke akkurat lett av den telefonen da. Så han får se å komme seg hjem, og jeg er ingen sjalu gal kvinne for det! Jeg drar aldri på slike fester selv, ser egentlig ikke vitsen med det, så sikkert derfor også. men kjæresten min, han bør komme seg hjem ja - uten tvil.
Ciara Skrevet 8. mars 2005 #45 Skrevet 8. mars 2005 Jeg er ganske lei av pessimister som går under dekke av å være realister. Beklager, men jeg ser ingen grunn til å forsure tilværelsen med negative følelser jeg ikke tror jeg har grunn til å ha. Så enkelt er det. Når jeg er på byen og ikke kan tenke meg å være utro, så er det ikke så himla usannsynlig at samboeren min kan tenke det samme. Hvilket nivå skal man synke til? Til å gå rundt å være sjalu bare fordi folk påstår man skal være realistisk? Det er i så fall noe av det teiteste jeg har hørt i det siste.
Gjest manic Skrevet 8. mars 2005 #46 Skrevet 8. mars 2005 Tro på!? Visste ikke at man kunne så tvil om at menn har større seksualdrift? Det har jo naturen sørget for at de har, slik at de skal spre sæden sin og forsikre menneskerasens eksistens! Likestilling er greitt nok, det, men det er vel mer eller mindre et udiskuterbart faktum at menn generelt har større seksualdrift. Eh ok! Jeg tror heller ikke på at vi fremdeles lever i steinhuler og roper ugh,ugh og drar kvinnene etter håret! Vi er da tenkende mennesker, altså i tillegg til at vi er utstyrt med drifter har vi altså tanken. Hvis en mann er utro så tror jeg simpelten han tilhører arten homo drittsekk! Ikke at han fikk et behov for å spre sæden sin for å produsere arvtakere. Å skylde på driftene sine er ikke en legitim undskyldning hos meg. Bruk Hodet!
Gjest TomKrus Skrevet 8. mars 2005 #47 Skrevet 8. mars 2005 Tro på!? Visste ikke at man kunne så tvil om at menn har større seksualdrift? Det har jo naturen sørget for at de har' date=' slik at de skal spre sæden sin og forsikre menneskerasens eksistens! [/quote'] Ja, menn har biologisk sett større seksuelle drifter. Årsaken til dette biologiske behovet er forårsaket av at mannen ikke med sikkerhet kan vite om et avkom er hans eget, og sannsynligheten for at hans gener føres videre blir da større hvis han har sex med flere. Men mannen er også utstyrt med kognitive evner som fint kan overstyre disse driftene, og forstå konsekvensene av dem. Hjernen hans kan fortelle ham at det i dagens samfunn ikke lenger er så usikkert at avkommet ikke er hans, da vi oftest lever i monogame forhold, og ikke i huler med x antall andre mannlige rivaler. Klarer mannen ikke å overstyre disse driftene, så er det en sørgelig utgave av mannen du har endt opp med, og da er det like greit at han går bort og er utro, slik at du tar til fornuften og finner deg en annen.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #48 Skrevet 8. mars 2005 Ja' date=' menn har biologisk sett større seksuelle drifter. Årsaken til dette biologiske behovet er forårsaket av at mannen ikke med sikkerhet kan vite om et avkom er hans eget, og sannsynligheten for at hans gener føres videre blir da større hvis han har sex med flere. [/quote'] Eller enklere forklart - menn er kåtbukker
Gjest Ninakanin Skrevet 8. mars 2005 #49 Skrevet 8. mars 2005 At du er naiv som tror han faktisk skal komme hjem til deg for å fortelle om alle de deilige og hyggelige damene han har sett eller møtt. Selvfølgelig kommer han ikke hjem til deg for å skryte om dem Faktisk så er jeg penere enn alle damene han møter Og som sagt er han kjempekresen på "totaltpakka", og der har ingen møtt krava hans verken før eller etter meg faktisk. Så der uttaler du deg om noe du ikke aner noe om !
Gjest Dixie i.i Skrevet 9. mars 2005 #50 Skrevet 9. mars 2005 Om kjæresten min drar på nacpiel så har jeg ingen problemer med det. Mad han jeg bodde sammen med før, satte jeg pris på at han sendte en SMS om at han var på nachspiel, men det var bare for å vite at alt var bra, og at han ikke var blitt slått ned eller noe.
Gjest the imp Skrevet 9. mars 2005 #51 Skrevet 9. mars 2005 Så lenge jeg vet hvor han er så har jeg ingen problemer med at han drar på nachspiel. Vil gjerne få en sms eller at han ringer og sier i fra, men kan ikke se noen grunn til at han ikke skulle få lov til å dra på nachspiel, akkurat som jeg regner med at det vil være helt greit for han at jeg drar på nachspiel hvis jeg ønsket det.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #52 Skrevet 9. mars 2005 En kjæreste skal ikke fortjene å bli stolt på - det skal være en selvfølge. Greit nok det.. Men i dagens sammfunn så trenger det ikke å være noen selvfølge. I dag er det jo "in" å være utro. Det er blitt mere akseptert... Mann skal lissom flørte og være på "hugget" selv om man har kjærste, samboer eller er gift.. Tror mange møte seg selv i døra når dem påstår at dem ikke trenger å være redd for at partneren skal være utro... Jeg ville heller ikke likt at samboern min dro på nachtspiel (eller hvordan det skrives) uten meg. For en tid tilbake var jeg i mange år sammen med en mann som ofte var på by'n og på nachtspiel.. Jeg stolte blindt på han. Innbillte meg at jeg kjendte han så godt at jeg ville se det på han om han hadde gjort noe, i tillegg til at han ville komme til å angre så fælt at han bekjendte sine synder... Jeg må få si at det er ille når man tar SÅ til de grader FEIL....
Gjest TomKrus Skrevet 9. mars 2005 #53 Skrevet 9. mars 2005 For en tid tilbake var jeg i mange år sammen med en mann som ofte var på by'n og på nachtspiel.. Jeg stolte blindt på han. Innbillte meg at jeg kjendte han så godt at jeg ville se det på han om han hadde gjort noe' date=' i tillegg til at han ville komme til å angre så fælt at han bekjendte sine synder... Jeg må få si at det er ille når man tar SÅ til de grader FEIL....[/quote'] Velger å sitere meg selv fra innlegget over: Ellers så tror jeg det er det fryktelig få som ser på det som in å være utro. Synes partneren din det, så anbefaler jeg deg å finne en annen.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #54 Skrevet 9. mars 2005 Synes ikke det er pessimistisk å være realist, jeg. Nachspiel er ikke noe hverken for meg eller min mann. Vi synes begge der er patetiske tilstander på mange nachspiel, et krampaktig forsøk på å forlenge kvelden. En annen ting er at når alkoholen går inn så går vettet ut. Siden vi har barn har vi mye å miste. Da vil hverken han eller jeg legge opp til situasjoner hvor vi kan få problemer. Det er ofte slik at fylla har skylda. Så kan de som SKAL leve livet sitt på sine flotte, frie premisser bare gjøre det. Jeg har alt for mye å tape til at jeg setter meg selv i en slik situasjon. Kanskje går de 50 første nachspielene bra, og så ryker jeg, flott type,mye alkohol, flørting og anledning. Nei, reiser hjem kl 03 og er kjempefornøyd med det. Dette har ingenting med å stole på sin partner eller å ikke gjøre det. Å være realister er en bra ting! Eller å være føre var.....
Fordbabe1987 Skrevet 11. mars 2005 #55 Skrevet 11. mars 2005 nei har itt villa likt at typen for på nacshpel hvess dt va strippera der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå