Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig vært på et Oriflame-party. Virker som ok produkter til fin pris. Jeg hadde ikke hørt om dette svenske kosmetikk/hudpleiemerket fra før. Noen meninger/erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en OK måte å tjene penger på om du har tenkt å bli vertinne, og det blir du nok før eller siden. Så er det det at du bruker penger på sminke og kosmetikk som du egentlig ikke behøver fordi det er litt billigere, men så er ikke alt like bra. Men det er en helt OK "klubb" om man kan kalle det det.

Jeg ville anbefalt deg å bare kjøpe det du trenger i butikken, jeg da :)

Skrevet

Har vært på endel Oriflame party, produktene er helt greie. Tender Care - liten rosa krukke til hese lepper, tørre albuer, sprukne neglebånd osv - er kjempegod! Løp og kjøp.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om oriflame produkter og har brukt litt av det selv. Men av en eller annen grunn så fikk jeg litt allergi. Så jeg måtte kutte de ut.

Men jeg synes det er verdt et forsøk.

Skrevet

Jeg er medlem i Oriflame. Kjøper ikke så mye derfra, og er ikke verdens beste selger heller. Men de har mange supre produkter som du blir avhengig av. Som nevnt; tender care er genial. En annen ting er Soothing Foot Cream, som lukter deilig og tryller huden på føttene om til silke! De har også en fin ansiktspleie-serie fra Sweedish Care, en rosa serie for dem med tørr hud og en grønn for de som har fet hud. Den rosa dagkremen er enda et produkt jeg elsker å bruke. Jeg er også fast kjøper av 2 in 1 Top Coat & Nail Hardner en blank neglelakk som tørker på et blunk og gir sterke og blanke negler. Pluss at de har en del sminke; jeg har ikke prøvd så mye av det - men styr unna Vision hvis du har bedre råd. Det er sminke for tenåringer som ligger i lavprisklassen, og jeg vil ikke anbefale deg den. Oriflame har mange bra tilbud, og mange fordeler for dem som vil bli medlemmer :)

Skrevet
De har også en fin ansiktspleie-serie fra Sweedish Care' date=' en rosa serie for dem med tørr hud og en grønn for de som har fet hud. Den rosa dagkremen er enda et produkt jeg elsker å bruke.[/quote']

Jeg har begge seriene. Fikk den rosa på kjøpet da jeg kjøpte den grønne serien. Ble bare enda mer skapfyll, synes ikke den grønne hadde noen særlig effekt på meg. Den rosa er nå under testing av ei venninne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...