Gå til innhold

om blokkering av kontakter på msn

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Gitt eksempel.

Har hatt kontakt med en person på msn. Men etter endel kaos har jeg blokkert og slettet personen fra mine kontakter...

Men nå lurer jeg på i hvilken grad personen merker dette? (angrer ikke, og har ikke noe i mot at personen vet at han/hun er blokkert=

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal ikke gå lenger, Microsoft skal ha tettet igjen feilen som gjorde at man kunne se at man blokket deg. Det florer av block detections på nettet, men de fungerer ikke lenger.

Gjest prestekrage
Skrevet

men hva skjer hos den andre personen når han/hun vil ta kontakt med meg? Har jeg forsvunnet fra kontaktlista? (må inrømme at jeg håper personen finner det ut)

Gjest Anonymous
Skrevet
men hva skjer hos den andre personen når han/hun vil ta kontakt med meg? Har jeg forsvunnet fra kontaktlista? (må inrømme at jeg håper personen finner det ut)

Hehe...må nok skuffe deg der :D

Gjest Anonymous
Skrevet

....men hvis DU sletter henne/han så kan han/hun finne det ut ved å gå på verktøy - alternativer.

Gjest prestekrage
Skrevet

men hva skjer? Vises jeg bare som ikke pålogget hele tiden?

Skrevet

Denne personen kan jo også ha block-check, noe som jeg selv har. Der kommer det opp hvem som har blokket deg og hvor lang tid denne blokkingen har pågått. Men ikke mange som vet om denne funksjonen da. På min liste har jeg 23 blokkerte.

Skrevet

Tror de fleste er stoppet, pga dette ikke var særlig ønsket blant msn-brukerne. Jeg vet ikke hvor min kommer fra, fikk den tilsendt av en kamerat. Den funker litt hist og pist, og mange ganger streiker den helt. Men jeg kan jo spørre han hvor han har fått tak i den :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Denne personen kan jo også ha block-check' date=' noe som jeg selv har. Der kommer det opp hvem som har blokket deg og hvor lang tid denne blokkingen har pågått. Men ikke mange som vet om denne funksjonen da. På min liste har jeg 23 blokkerte.[/quote']

Skjønner jeg ingen ting av, for hvert eneste sted hvor dem har sånne tilleggsprogrammer + amsn, som har innebygget block detection sier at Microsoft har tettet hullet :klø:

Skrevet

Skjønner jeg ingen ting av, for hvert eneste sted hvor dem har sånne tilleggsprogrammer + amsn, som har innebygget block detection sier at Microsoft har tettet hullet :klø:

Min funket sist jeg var på msn, som er bortimot en uke siden, og da hadde jeg ingen blokkerte der, og jeg har heller aldri sett noen blokkere meg. Så jeg vet jo egentlig ikke om den funker helt eller ikke; kanskje jeg i realiteten har et par stykk som har blokkert meg, men at dette ikke lenger vises på sjekkeren? Nå ble jeg litt forvirret selv.

Den heter i hvert fall "msn 1.6 block"

Gjest Anonymous
Skrevet

Okey...nei, tror ikke at det fungerer lenger skjønner du...;)

Gjest Virvar
Skrevet

:o

Dette ante jeg ikke noe om!

Jeg trodde ikke det gikk an å se at man var blokkert ! Det er jo fullstendig tåpelig!

Jeg trodde at blokkerte man noen så vistes man rett og slett som ikke pålogget. Det er jo flaut da om andre egentlig har visst hele tiden når man blokkerer de og ikke. For jeg føler det er litt slemt å blokkere noen. Selv om jeg gjør det ..( i troen at de ikke visste det selvsagt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...