Gjest Ethereal Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 På mandag overtar vi vår nye leilighet, og det ser også ut til at den bestilte kjøkkeninnredningen innfinner seg til den tid. Vi har valgt kjøkkeninnredning i glatt bjørk med stålhåndtak, og mørk benkeplate. Til veggene har vi valgt ut en lys gråfarge med litt blått i seg. Over benken, dvs mellom skapene, har jeg ikke helt bestemt meg, finner ingen fliser jeg liker, og vurderer å få stålplate i rustfritt stål i stedet. Har noen erfaring med slike stålplater? Er de lette å montere? Hvor får man tak i dem? Og til hvilken pris? Jeg har hørt at de skal være vanskelige å holde rene, men er forberedt på å fly rundt med glassprayen i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har hørt at de skal være vanskelige å holde rene, men er forberedt på å fly rundt med glassprayen i hånden. Bruk MrMuscle Stålrent, så går det bra. Kan dessverre ikke hjelpe deg med priser og montering. Monteringen kan vel ikke være så vanskelig? Tungt sikkert, men ikke vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drew Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Stål lignende plater er å få tak i på IKEA. Dessuten har jeg sett at det finnes "stål fliser". Dette syntes jeg er veldig stilig og vurderer å skaffe det til vårt kjøkken. Tror man må i en butikk som selger kjøkkeninnredninger for å få tak i dette. Kanskje Byggmakker. Tips for å holde ståloverflater blanke og frie for fingermerker: Vask på vanlig måte og tørk deretter over flatene med litt matolje (tynt lag). Da får du stålflater til å se pene ut lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har "børstet" stålplate over komfyren, og synes den er helt grei å holde ren. Ingen fuger som det legger seg skitt og fett i, slik det jo blir med fliser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vi har sånn stålplate. Og jeg bare dør etter å få byttet den ut Den blir veldig fort skjoldete. Og så er den gruuuusomt kjedelig å se på. Men, hver sin smak :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå