Gå til innhold

kjøpe louis vuitton veske-billig-hvor????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bertine(ulogget)

hei!

jeg har så kjeeeeeeeeeempe lyst på en louis vuitton veske, hvit med rosa og gult mønster...

har surfet endel på nette og fant noen billige men ingen av sidene sender utenom usa...

kan noen hjelpe meg :cry: :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bertine(ulogget)

takk catzy!!!

ida: jeg har ikke råd til å reise til utlandet, skal gifte meg jeg og vettu :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

åå jeg har skikkelig lyst på LV Speedy veska men de er så dyre overalt...går for langt over 1000-lappen på ebay...:/ (og fake attpåtil)

Så please si ifra ANYONE hvis dere finner en plass hvor de er billigere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er nok fake ja. Men hvorfor vil du gå med en sånn veske når den ikke er ekte? De er jo ikke fine engang, da ville jeg i allefall ikke hatt en kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lullik

Jeg har ikke sagt at jeg vill ha en som veske (om den var til meg), bare prøvde å hjelpe hun med det første innlegget jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettan (ikke innlogga)

Tviler på at disse er ekte, prisen er altfor lav til det. Det ser dessuten ut som om bildene av veskene i Monogram Canvas (de brune) er de som ligger på Vuittons egne sider.

Canvas monogram-veskene er dessuten ikke i skinn (og skal heller ikke være i skinn, det ligger jo i navnet ;-)), skjønner ikke hvorfor han skriver det...men det er en helt annen sak...

Så til den egentlige saken:

Tror dessverre ikke at det er lett å få tak i ekte LV til en rimelig penge, tror kanskje nettauksjoner (f.eks. ebay) er det greieste stedet å gå, der kan du finne vesker som kan være godt brukte til en overkommelig pris. Sjansen for å bli lurt er jo til stede, men hvis du sjekker detaljene på den modellen du er ute etter godt slik at du vet hva du skal se etter (symmetri i mønsteret osv) + at den som selger har høy positiv feedback og at det ser ut som om bildet i annonsen er den veska du virkelig får er det gode sjanser for at du ikke blir det. Still gjerne selger spørsmål før du byr, det er alltid bra å ha dokumentasjon hvis det skulle vise seg at du har fått en fake.

På siden mypoupette.com finnes det endel tips på hva du skal se etter. De har også en oversikt over ebay-selgere som er til å stole på.

Har selv kjøpt 3 LV monogram vesker på ebay og alle tre er ekte.

Dette ble veldig langt, men håper det kan være til litt nytte!

Mettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bertine(ulogget)

takk for alle svar. jeg er ikke ute etter en ekte, en fake som ser ok er greit. men mettan hvor mye måtte du betale når du kjøpte på e-bay, med frakt å sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mettan (ikke innlogga)

Jeg kjøpte en ekte Speedy 35, betalte 302 Euro for den, frakten og forsikring kom på 24 Euro (fra Tyskland, kommer sikkert litt an på hvor du handler fra), ser forresten i gamle mailer at jeg en gang betale 32 dollar for frakt av min LV Noe bag fra USA. Både Speedy og Noe er jo ganske store så det kan jo hende at det blir litt billigere å sende en liten veske.

Har også alltid bedt avsenderen å skrive "gave" på pakken, da går den ikke innom tollen ;-)

Håper du finner en fin veske!

Klem, Mettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På www.qxl.no kan du finne noen billige LV vesker! (ikke ekte da..)

Har nettopp kjøpt meg en Dior veske derfra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...