Gjest MrsL Skrevet 6. august 2003 #1 Skrevet 6. august 2003 Hei Sliter litt med å finne festlokaler i Trondheim. Har sjekket noen, men det begynner jammen å bli utleid for juni 2004 allerede!!! :cry: Også jeg da som trodde JEG var tidlig ute :D Er det noen som har forslag på steder der man får plass til rundt 70 gjester?
Ingeborg Skrevet 6. august 2003 #2 Skrevet 6. august 2003 Spørs jo om du vil ha ansvar for maten selv eller få "full pakke". Her er noen forslag: Ringve museum (info hos http://www.sansogsamling.no) Jernbanefolkets hus Kvilhaugen gård Leangen gård Frimurerlogen Arbeiderforeningen Skal skrive fler når jeg kommer på dem.
baltus brown Skrevet 6. august 2003 #3 Skrevet 6. august 2003 grenaderen er ikke dummen - beregn 750 per pers for aperitiff, tre-retters med omlag en helflaske vin per pers totalt og kaffe avec. Vi har ikke fri bar, men er ikke folk småbrisne etter så mye alkohol får de ha det så godt ...hehe... Da får du kirke og klær samt invitasjoner/trykksaker i tillegg. Vi havner på ca 85.000 og har vel egentlig flottet oss litt på en del detaljer, så det er ikke SÅÅÅ ille send meg en PM dersom du trenger noen fler detaljer
baltus brown Skrevet 6. august 2003 #4 Skrevet 6. august 2003 grenaderen er ikke dummen - beregn 750 per pers for aperitiff, tre-retters med omlag en helflaske vin per pers totalt og kaffe avec. Vi har ikke fri bar, men er ikke folk småbrisne etter så mye alkohol får de ha det så godt ...hehe... Da får du kirke og klær samt invitasjoner/trykksaker i tillegg. Vi havner på ca 85.000 og har vel egentlig flottet oss litt på en del detaljer, så det er ikke SÅÅÅ ille send meg en PM dersom du trenger noen fler detaljer
baltus brown Skrevet 6. august 2003 #5 Skrevet 6. august 2003 grenaderen er ikke dummen - beregn 750 per pers for aperitiff, tre-retters med omlag en helflaske vin per pers totalt og kaffe avec. Vi har ikke fri bar, men er ikke folk småbrisne etter så mye alkohol får de ha det så godt ...hehe... Da får du kirke og klær samt invitasjoner/trykksaker i tillegg. Vi havner på ca 85.000 og har vel egentlig flottet oss litt på en del detaljer, så det er ikke SÅÅÅ ille send meg en PM dersom du trenger noen fler detaljer
Jinx Skrevet 6. august 2003 #6 Skrevet 6. august 2003 Kvilhaugen gård Kvilhaugen gård er det på Dalgård ? Der Mona Grudt hadde bryllupet sitt ?? For der er det kjempe fint
VesleBråka Skrevet 6. august 2003 #7 Skrevet 6. august 2003 Munkholmen. Litt trøbblete med å komme seg hjem, men veldig fint der.
Ingeborg Skrevet 6. august 2003 #8 Skrevet 6. august 2003 Nei, er ikke Kvilhaugen på Tyholt? Sitter her og funderer på hva den der på Dalgård heter... Har servert der i et selskap, men greier søren ikke å huske det. Det er innmari fint, i hvert fall! Selv skal vi ha selskapet på Ringve.
VesleBråka Skrevet 6. august 2003 #9 Skrevet 6. august 2003 Kvilhaugen ligger ganske rett ved Tyholt-tårnet. Synes ikke det var så overfint der, greit nok, var der en gang.. Mye bra uteområde da.
Ingeborg Skrevet 6. august 2003 #10 Skrevet 6. august 2003 Kystad Gård! Det heter den på Dalgård eller der omkring. Den er kjempefin!
Gjest MrsL Skrevet 6. august 2003 #11 Skrevet 6. august 2003 Tusen takk for svar :D De aller fleste har vi undersøkt allerede. Mye er bortleid til vår dato, mens mye blir så dyrt at vi rett og slett ikke ønsker å bruke sååååå mye penger på maten og drikken. Vi vil heller gå litt ned på standarden og heller invitere alle sammen på middagen, i stedet for å måtte invitere noen bare på kaffe. Men jeg tar gladelig i mot flere forslag Jeg er ikke opprinnelig fra Trondheim, men det er min forlovede, men alikavel er vi ganske opprådd når det gjelder lokale. Har bestandig drømt om bryllup der jeg ikke trenger å henge i som et slipd kvelden før for å pynte, og å slippe å møte dagen derpå for å rydde Det synes ikke jeg er en romantisk start på ekteskapet.
Jinx Skrevet 6. august 2003 #13 Skrevet 6. august 2003 Kystad var det ja Kvilhaugen er ved Tyholt det ja.. Har vært der, men syns egentlig ikke det var noe spesielt.. Har hørt at det skal være veldig fint på Grenaderen også..
viblie Skrevet 6. august 2003 #14 Skrevet 6. august 2003 Hva med Lian? Tavern, på Sverresborg? Ellers så er de andre jeg kjenner til, nevnt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #15 Skrevet 7. august 2003 Befalsforeningen har kjempefine lokaler midt i sentrum, men det betinger at noen i nær slekt er i det militære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå