Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og så Lilja 4-ever i går..

Sitter fortsatt med en vond klump i magen.. :cry:

Noen andre som har sett den som føler det samme?

Frk. Busybody :rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den ennå.....

Har tenkt meg på kino for å se den, må nok gå alene for min actionfikserte kjæreste vil ikke se den. (Ny i byen, har ikke rukket å bli kjent med så mange kinovenner ennå)

Får ta med meg masse klenex og en stor pose trøstegodteri :roll:

Skrevet

Kommer helt garantert til å se filmen på kino.

Får heller ikke med mannen min på den type filmer. Heller ingen andre av vennene mine...vi får sitte alene på hver vår rad i Bergen vi da Ping Pong :roll:

Skrevet

Ja :hoho:

Får vifte med et tårevått lometørkle!

Skrevet

Huff, ja. Så den i går. Men den var så forferdelig at jeg ikke klarte å sette meg inn i situasjonen i det hele tatt. Så maskaraen satt som den skulle den.

Det som er det verste, er at det er sånn! Forferdelig. Anbefales i hvert fall!

Gjest Anonymous
Skrevet

I går så jeg også Lilja 4-ever. Og jeg gikk ut av kinoen med en skikkelig vond følelse i magen. Tror ikke det har gått helt over i dag en gang. Tenker på at det sikkert finnes slike jenter i Oslo også. Uffameg.

Hørte forresten mange snufs i kinosalen. Selv ble jeg ikke rørt til tårer, jeg fikk bare en forferderlig vond følelse i magen, og mistet all lyst på sex etterpå! Men filmen anbefales absolutt. Tror det er en av de sterkeste filmene jeg har sett.

Skrevet

Hei! Kan en av dere fortelle meg hva denne filmen dreier seg om?

Høres ut som en film verdt å se :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Du bør se den, Hege, men vær forberedt på at det ikke er noen glad-film.

Skrevet

Syntes det hørtes så grusomt ut med alle de kåte gamle ekle mannfolka som utnytter jenta :x

Sånt ser jeg helst ikke på hvis jeg kan unngå det. Det holder at jeg vet at det skjer :cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så filmen for over en uke siden, og har fortsatt klump i magen. Så den sammen med kjæresten min, og han sier han har det sånn også.

Da vi gikk ut av kinosalen var det skikkelig ekkel stemning, som om vi hadde vært i en begravelse. Det var en film som gjorde skikkelig inntrykk på meg!!

Skrevet

Hei :)

Jeg og en venninde var og så filmen for et par uker siden.........og dette er en film jeg aldri kommer til å glemme!! :cry: Noe så sinnsykt forferdelig!!!

Gikk flere dager før jeg hadde lyst på nærkontakt med det andre kjønn etter å sett denne!

Det værste var at vi ikke ante hvilken film vi gikk til! Ingen av oss hadde hørt om den og spurte hun i billett luka om hun kunne anbefale en god film.......gjerne en litt koselig jentefilm som var litt morsom! Dama hadde ikke sett så mange filmer,men hadde hørt at lilja 4 ever var bra!!!! Så der satt vi da LENGE og lurte på når denne filmen ville begynne å bli litt morsom.........hærregud!!! Kunne kverka den dama etterpå, men var også glad for å ha sett den!

Men følte meg helt tom etterpå, og ganske sliten i kroppen!!!!

-Charmina (som heretter skal lese filmomtaler før hun går på kino igjen)

• 3 uker senere...
Skrevet

BRA film,trist! :cry: -blir brått så en ser ting i et litt annet perspektiv og tenker over hvor bra en har det.

Er det noen som vet om det er utgitt noen bok? Evt. om det finnes noe mer info om Lila og historien hennes på internett?

Klems,

Julie

Skrevet

Det var vel den tristeste filmen jeg noengang har sett. Så forferdelig!

Tenk at noen virkelig opplever dette...

Pumpkin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk med meg min action-gale kjæreste og så denne filmen. En utrolig god film synes vi begge, som man husker lenge etter at man så den, og vi har snakket mye om den i ettertid.

Fikk en skikkelig vond klump i magen, og den kommer tilbake hver gang jeg hører filmmusikken på radioen.

Synes det er viktig at man ser slike filmer. Det får en til å se litt lenger enn til sin egen nesetupp!

Skrevet

Forferdelig historie

Men også så kvalmt å se de mannfolkene som pumpa på henne!! Syns det ble litt for mye av det. Det var litt sånn at når filmen slutta (uansett hvor tragisk det var..) så tenkte jeg bare "bra for deg, jenta mi!". Endelig bort fra alt helvetet.

Og det sier jo litt da...Life can be shit!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...