Nala Skrevet 28. februar 2004 #1 Del Skrevet 28. februar 2004 Planlegger å kjøpe liftgardiner til et par vindu her i huset. Men så lurer jeg på noe da: Hvordan skal de henge? Skal de henge inni vinduet, sånn som rullegardiner og persienner? Eller skal de henge utenfor listene, sånn som gardiner? Usikker her, ja, for vinduene våre har så abnormale størrelser at ingenting ser ut til å funke :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 28. februar 2004 #2 Del Skrevet 28. februar 2004 De skal henge inni vinduene, men du kan også henge de slik at de dekker listene. Jeg synes personlig det er finest inni Men det kommer jo litt ann på vinduene og listene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2004 #3 Del Skrevet 28. februar 2004 Du kan velge det selv, syntes jeg. Hva som er penest kommer ann på vinduet, listen og liftgardinen. Dersom liftgardinen gjør litt av seg enten i farge eller mønster, syntes jeg det er fint at den henger utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå