Gå til innhold

Lady Comp

Ylvalin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen her bruker Lady Comp, temperaturmåleren som forteller deg når du har eggløsning og når du er fruktbar. Jeg har i k k e tenkt å la meg befrukte, tvert i mot. Jeg kan dessverre ikke bruke p-piller, og etter 2 år med kondombruk er jeg ganske lei. Tenkte Lady Comp kunne være et alternativ, men jeg kjenner ingen som har prøvd den.

Hilsen den rosa damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt lady-comp selv, men pga uregelmessige sykluser måtte jeg slutte, da den ikke estimerte rett EL-dag...

Dersom du har regelmessige sykluser er den grei, vil jeg tro....

Nå brukte jeg lady-compen som planleggingsverktøy selv, så som prevansjon har jeg ikke noe erfaring, men kanskje noen andre har....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har Lady comp, og er kjempe fornøyd!

La på meg så mye under svangerskapet, så legen anbefalte meg å kutte ut p- pillen, og det er deilig!

Men med lady compen må du jo måle tempen hver dag ( morgen) til samme tid, og jeg var veldig lei i starten siden jeg sjelden fikk grønne dager :lol: ...

Men etter en tid lærer maskinen seg til sykusen din, og da blir det flere grønne dager hver mnd!

Så lykke til. Jeg vil på det varmeste anbefale lady comp til de som ikke orker p- piller og alt "styr" med kondomer.

Bare husk som sagt at det går et par mnd før den begynner å gi resultater :sjarmor:

Og den er jo like fin til å få barn som å unngå barn, om det etterhvert er ønskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Jeg har dessverre fått høyt blodtrykk og tror jeg kanskje må slutte med p-piller. Da vil jeg gjerne prøve Lady-Comp,- hvor får man tak i denne ? Er det dyrt ?

Klem, Kattepus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv denne linken. Du kan få tilsendt en brosjyre i posten.

http://www.buenaventura.no/

Dingsen er ikke akkurat billig, men det er meningen at det skal være en engangsinvestering. Da er ikke 4000 kroner, eller hva det nå var den kostet, veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...