rutti Skrevet 14. april 2005 #2 Skrevet 14. april 2005 vi er 80 gjester og skal ha 10 kaker utenom bryllups kake, vil ikke ha for lite lixom
Armonia Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Vi var ca 70 stk, og hadde 6 kaker og bryllupskake. dette var mer enn nok for oss, ikke særlig kakespisende familie og venner.... Var masse kake igjen også.
smilepia Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 :o Syntes det hørtes ut som mye kake etter det regnestykket skulle vi hatt 10 kaker på 40 mennesker, som jeg tror er litt drøyt. Tror vi heller går for 5-6 kaker + bryllupskake... tror ikke det skal bli for lite.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Vi blir ca 70 stykker, og skal ha 6 kaker inkludert bryllupskaken som er til 50-60. Ønsker ikke å ha en hel haug igjen, for det er "alltid" noen som ikke spiser kake. 3 kakestykker til de som akkurat har spist en kjempe middag + dessert, hørtes utrolig mye ut. Ville heller regnet 1 per person, og 2 for kaffegjestene.
linky Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 vi blir 62 gjester, og skal ha rundt 7-8 kaker utenom bryllupskaka.
Eliza Doalot Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 Det høres ur som fryktelig mye ja!! Du regnet 5 stykker pr kaffegjest... det vil ned andre ord si en halv kake... Det spiser ikke jeg i allefall :-) Er egentlig lettere hvis du regner i gram synes jeg.. (og erfaring tilsier: det spises alltid mindre kake enn man tror i forkant :-) )
Trampe Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 35 kaker...det var mye det! :o Ville ikke regnet med fem per kaffegjest, kanskje tre? Alltid noen som ikke spiser kake, og såklart noen som spiser mer enn andre. Men jeg ville heller aldri ha klart å få ned 3 stykker etter en middag. Kanskje to hvis jeg fikk en laaang pause mellom middag og kaffe
fant Skrevet 14. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2005 Det er godt å høre at dere er enig i at det er for mye.Jeg synes det er altfor mye jeg også. Kan nok kutte kraftig ned på antallet. Tenker det er nok med bryllupskaken og mellom 15-20 kaker utenom. Da er det nok sikkert rikelig nok igjen til kakerestefest dagen derpå også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå