Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er 80 gjester og skal ha 10 kaker utenom bryllups kake, vil ikke ha for lite lixom

Skrevet

Vi var ca 70 stk, og hadde 6 kaker og bryllupskake. dette var mer enn nok for oss, ikke særlig kakespisende familie og venner.... Var masse kake igjen også.

Skrevet

:o Syntes det hørtes ut som mye kake

etter det regnestykket skulle vi hatt 10 kaker på 40 mennesker, som jeg tror er litt drøyt. Tror vi heller går for 5-6 kaker + bryllupskake... tror ikke det skal bli for lite.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi blir ca 70 stykker, og skal ha 6 kaker inkludert bryllupskaken som er til 50-60. Ønsker ikke å ha en hel haug igjen, for det er "alltid" noen som ikke spiser kake.

3 kakestykker til de som akkurat har spist en kjempe middag + dessert, hørtes utrolig mye ut. Ville heller regnet 1 per person, og 2 for kaffegjestene.

Skrevet

vi blir 62 gjester, og skal ha rundt 7-8 kaker utenom bryllupskaka.

Skrevet

Det høres ur som fryktelig mye ja!!

Du regnet 5 stykker pr kaffegjest... det vil ned andre ord si en halv kake... Det spiser ikke jeg i allefall :-)

Er egentlig lettere hvis du regner i gram synes jeg..

(og erfaring tilsier: det spises alltid mindre kake enn man tror i forkant :-) )

Skrevet

35 kaker...det var mye det! :o Ville ikke regnet med fem per kaffegjest, kanskje tre? Alltid noen som ikke spiser kake, og såklart noen som spiser mer enn andre. Men jeg ville heller aldri ha klart å få ned 3 stykker etter en middag. Kanskje to hvis jeg fikk en laaang pause mellom middag og kaffe :)

Skrevet

Det er godt å høre at dere er enig i at det er for mye.Jeg synes det er altfor mye jeg også.

Kan nok kutte kraftig ned på antallet.

Tenker det er nok med bryllupskaken og mellom 15-20 kaker utenom.

Da er det nok sikkert rikelig nok igjen til kakerestefest dagen derpå også :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...