Gå til innhold

IQ-tele

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Eller manglende IQ-tele eller IQ-felle - kall det hva du vil - bare hold deg unna!

Min mann sa ja til å bruke dem, si opp Telehor og prøve noe nytt. Det kom opp at jeg også sto som abonnent, men det stemmer ikke. Abonnementet har alltid stått på min mann - som bodde her før meg.

S¨fikkjeg som reklame drit i posten som jeg holdt på å kaste, men åpnet det tilfeldigvis - det viste seg å være kontrakten fra dette tele-jallagreiene.

Jeg hadde en lang samtale med mye om og men og vi måtte sende inn skriftlig endring og det var ikke måååååååte på alt vi måtte gjøre for at de skulle rette opp en feil.

Til slutt gjorde de det etter å ha hørt på båndet som ble tatt opp da min mann sa ja til avtalen. Og takk til deg!

I går fikk jeg en regning - i mitt navn - på en avtale jeg ikke har.

Fem minutter av MIN tid på MINE tellerskritt for å avklare dette - ogd e lovte å rette det opp til neste regning og jeg vet ikke hva. Noe jeg selvsagt ikke kan akseptere, jeg er jo ikke kunde der...!

Nå får vi se hva som skjer da - de skal sende ny regning, men ETT til piss fra dem - og de har mistet meg som kunde som de aldri har hatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Slike ville jeg holdt meg unna ja.

De ringer til folk som er reservert, det vet jeg, for de ringte mamma, men hun sto over deres tilbud.... Det høres det ut som om det var lurt hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare henge meg på. Kjenner en som var så uheldig å snakke litt for lenge med iq tele på telefonen og vips så hadde de skiftet abb. uten hennes samtykke. Nå ringer hun og styrer noe fælt med både telenor og forbrukerrådet. Det ser ut som at iq tele kunne ha endret abb. uten at hun skrev under og nå er bråket i gang. Når iq tele ringer til meg, sier jeg nei takk med en gang og legger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

De sendte aldri ny regning - men en purring på den gamle.

Dermed er familien Tusenfryd slettet fra alle deres arkiver. Frekke jævler. Enn å inngå juridisk bindende avtaler med andre enn implisert part? Det må da være ulovlig? Og vil man har sin egen privatøkonomi og eget navn knyttet til en selskap som ikke en gang klarer å sende regning til rett person? Ikke vi i hvert fall.

Nuvel - fortsatt Telehor og Tele2 for Frydefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna:

minst 5 ganger de siste månedene har vi sagt nei til dem.

Kan de ikke slutte å ringe???

:sinna:

Ja, de ringer mye til oss også...jeg vurdere å ringe eller sende dem en mail om dette rotet med at de ringer og ringer :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har opplevd at de har overført abonnementet hans til dem 2 ganger i løpet av et år uten hans samtykke, og det var masse om og men for å få byttet tilbake!

De ringte her forleden og da ble han regelrett forbanna! "Dere holder bare på med kjeltringstreker, jeg vil ikke ha NOE med dere å gjøre! Og RING ALDRI HIT IGJEN!" sa han med høy og sint stemme...har aldri hørt han så sinna før jeg...

Så jeg håper aldri de ringer hit igjen, for å si det sånn... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke glad for at andre har problemer. Men jammen meg er det godt å vite at man ikke er de eneste også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg har bindt meg 18 mnd. til IQ tele.Har tydeligvis gjort noe dumt.

Det ringte en fra Telenor i dag og sa om jeg ville si opp abonementet har de ikke lov til å ta mer en 299 kr.Noen som hvet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...