Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2003 #1 Skrevet 8. mars 2003 Nå har vi diskutert frem og tilbake hva som skal stå i invitasjonene våre, og er ikke helt sikre på hva det skal stå der enda . Vi skal ha en rimelig uformell tone på invitasjonen, men ikke bare fleip heller liksom . Vi skal invitere familie og venner til middag og fest. Noen forslag til hva vi kan skrive?
lillen Skrevet 9. mars 2003 #2 Skrevet 9. mars 2003 Jeg fikk nettopp en invitasjon i posten, som var på rim! Den var litt morsom! Det viktigste er bare å få med all infoen (jeg tror vår blir kort, ettersom jeg har tenkt på å skrive for hånd...)
Pip Skrevet 9. mars 2003 #3 Skrevet 9. mars 2003 Vi skrev noe sånt som dette: Vi skal gifte oss! Bryllupet blir feiret xx.xxxx (dato), og vi ville sette stor pris på om dere ville komme og feire dagen sammen med oss! Det blir vielse i xxxx kirke kl. 14:00. Ca. kl. 17:00 er dere velkommen til bryllupsmiddag på xxxx hotell. Vi vil helst ha tilbakemelding fra dere innen utgangen av mai – ring gjerne xxx og xxxxx xxxxxx (mine foreldre), tlf. xx xx xx xx, eller kontakt en av oss. Hilsen (brud og brudgoms signatur) Vi skrev desse ut på data, men sgjorde forandringer som vi følte for. F.eks. skrev vi selvsagt 'du' og 'deg' til de single, og utelot tlf.nr. på mamma og pappas invitasjon... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå