Midnattsol Skrevet 2. november 2002 #1 Skrevet 2. november 2002 Har dere prøvd IncrediMail?? Sitter å leker med den nå og laster ned forkjellige ting. Masse artig! http://www.online.no/nettnytt/programvare/...ncredimail.html
Gjest Janna Skrevet 2. november 2002 #2 Skrevet 2. november 2002 Jeg har, jeg har! :D Plutselig er det gøy å skrive mail igjen!
Midnattsol Skrevet 2. november 2002 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2002 I knooow...!! Dritkult. Så mye rart, sitter å ler her.
Gjest Janna Skrevet 2. november 2002 #4 Skrevet 2. november 2002 Jeg synes den hunden er så søt. Og anda!--- Men den jeg bruker som notifier, er "MESSAGE WAITING"....
Midnattsol Skrevet 2. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2002 Hvor finner jeg flere skins da?? Lasta ned de som var der, MÅ jo være flere, det der var jo stusselig.
Midnattsol Skrevet 2. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2002 Satte "random" på notifier, klarer ikke bestemme meg og "valentines heart" på mail som kommer fra sambo
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #7 Skrevet 3. november 2002 Sitter og leker med den selv jeg, og har det morro, men jeg kan ikke bruke skins og sånne spesielle notifiers for spesielle folk, for den sier at da måtte jeg betale for den først, og det har jeg slett ikke giddet gjøre. Jeg ville jo bare ha et alternativ til outlook, og fant anbefaling av den her, så jeg lasta den ned for å se. Morro det, mine venner får nå fargerike mailer med bilder av solnedganger og streder der vi alle ønsket vi var (Forøvrig hunden som leverer mail her, men den burde vært svart, for det er svart hundevalp vi skal ha, med tid og stunder
Anie Skrevet 3. november 2002 #8 Skrevet 3. november 2002 Nå har jeg lastet den ned jeg også......kuuuuult.... Men typsik det..... ingen mail kommer... så jeg får ikke testet den ut ordentlig enda...... :cry:
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #9 Skrevet 3. november 2002 Det ordner vi vet du. Bare du abonerer på svar fra tema, så svarer jeg, så får du mail
Anie Skrevet 3. november 2002 #10 Skrevet 3. november 2002 Takk for det fredagsbarn, men jeg bruker nok en annen email adresse på kg og til svar på tema...Hvorfor vet jeg egentlig ikke
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #11 Skrevet 3. november 2002 Hmm, det er jo bare dumt. Legg inn den adressa også da der da vel? Den takler fint flere adresser
Anie Skrevet 3. november 2002 #12 Skrevet 3. november 2002 Jeg går inn på profil og gjør om det jeg, fredagsbarn.... så får jeg masse email - for dette var morsomt
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #13 Skrevet 3. november 2002 Lurt. Koselig når den lille hundevalpen kommer med mail til meg. Skulle gjerne hatt hjertr eller noe for mail fra sambo... men penger, det har man ikke. Masse mail er masse morro.
Anie Skrevet 3. november 2002 #14 Skrevet 3. november 2002 Jeg valgte hundevalpen jeg også Kunne vi velge hjerte også?? Det så jeg ikke noe sted... Hvor mye koster fullversjonen av dette da??? Ja, masse mail er masse morro......
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #15 Skrevet 3. november 2002 Det koster $29.95 opplyser de meg om. (hjerte finner du for 'get more notifiers', på "misc"-kategorien)
Midnattsol Skrevet 3. november 2002 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2002 Betale?? Betaler ingentingen vi, og jeg har lasta ned maaaaasse forskjellig.
vilde Skrevet 3. november 2002 #17 Skrevet 3. november 2002 Fredagsbarn: Du kan laste ned en crack som gjør at du får tilgang til alt uten å betale. Hvilken version har du? har ikke funnet noen crack til 838 enda, så jeg bruker 828, men det dukker nok snart om. Søk på google eller news, så finner du nok noe! vilde
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #18 Skrevet 3. november 2002 Lasta ned masse har jeg også gjort, men for å kunne velge ulike notifiers for ulike folk, samt skins og sånn, så sier den hele tida at jeg må ha sånn der "premium" ting, som gir deg de mulighetene, og noen til. Og DA må man betale. I alle fall sier web-sida deres det (mulig man kan jukse om man går inn for det) Men lasta masse jeg, og storkoser meg med festlige mail. Dessverre ikke noen jeg kjenner som sender slike mailer, så jeg bare sender, og ikke får) Men hundevalpen er søt
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #19 Skrevet 3. november 2002 Jeg har den siste, det er vel 838 (*sjekke*, ja, det stemmer det) antar at det dukker opp crack, men jeg er jo IKKE flink på å finne sånne ting. Om noen finner, si fra da, jeg leter i mellomtiden
Gjest Zalomine Skrevet 3. november 2002 #20 Skrevet 3. november 2002 Jeg leter ikke AKTIVT altså, og mener ikke å be noen stresse, men kommer man over en, så er det lov å dele Vel, enn så lenge koser jeg meg masse med hundevalp som leverer mail til meg, og festlige mailer til venner. Som sender "kjedelige" tilbake.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå