majan Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei hei vi kjøpte oss kjøkkeninnredning med alt inkludert før jul. Vi hadde valgt oss hvitevarer i børstet stål.Jeg synes det er kjempe fint og er veldig fornøyd bortsett fra en liten ting. Jeg har to barn en som er 3 år og en som er 10 måneder og det blir jo fingeravtrykk overalt på det som er i børstet stål. Noen som har noe forslag hva jeg skal behandle det med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde - på jobb Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 Prøv å gå over med det spesialstoffet til børstet stål, jeg fikk med en flaske fra forhandleren. Dessuten er kjøleskapet lakkert, så jeg slipper problemer med fingermerker der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 23. januar 2004 #3 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du smører inn stålet med et tynt lag matolje slipper du problemet med fingeravtrykk. -Enkelt og billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå