Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som vet om en side jeg kan laste ned ett ok hjemmeside-program??

Clea

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg leter jeg også -s- finner ikke noe som jeg faktisk forstår -s-

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Dreamweaver er helt ok. Man kan laste ned gratis prøveversjon i 30 dager.

Skrevet

Det er så mange ulike typar program for det, så kva funksjonar ønsker du deg? Gratis, shareware, kommersielt? Billig, dyrt?

For å halda oss til gratis i første omgang: Mozilla inneheld ein editor som skal vera bra. Du kan jo prøve. www.mozilla.org

Elles så fann eg eit anna gratis program for nokre dagar sidan - hugsar ikkje kva tråd det var eg skreiv det i, men det er ikkje mykje å leita gjennom ;) Det skulle produsere god og fin kode (og følgeleg fungerande sider.)

Skrevet

Bruker Microsoft's Front Page Express jeg. Har hatt det lenge, det var gratis da jeg lastet det ned for et par år siden i hvert fall. Men det egner seg ikke til å lage veldig avanserte websider.

Stine

Skrevet

Det finst to versjonar av Frontpage: Fullversjonen Frontpage (med eit nummer/årstal bak) og den nedstrippa versjonen Frontpage Express.

Frontpage 2002 og seinare skal gå an å laga gode sider med, sjølv om du bør halda tunga rett i munnen. (I følge folk som arbeider med webdesign/utvikling.) Tidlegare versjonar skal ha ein tendens til å øydeleggja koden din.

Frontpage Express er eit program du bør halda deg unna. Det finst mange andre program som er mykje betre, og like billige - dvs. gratis. (Som t.d. editoren i Mozilla.)

Elles går det an å sjå på tucows etter HTML-editorar:

http://www.tucows.com/htmledit95_default.html

eller visuelle editorar ("wysiwyg"):

http://www.tucows.com/htmlbeginner95_default.html

Og ein del andre verkty, om du vil. Av interesse kan vera stylesheets, flash, validators (sjekka om sidene er korrekte eller kan inne halda feil-> problem.)

For ordens skuld: Eg seier ikkje at alle dei programma du finn der er betre enn FPExpress - men Coffecup skal visst vera bra. Shareware.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...