Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet om en side jeg kan laste ned ett ok hjemmeside-program?? Clea
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 jeg leter jeg også -s- finner ikke noe som jeg faktisk forstår -s-
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Dreamweaver er helt ok. Man kan laste ned gratis prøveversjon i 30 dager.
Crazee Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Det er så mange ulike typar program for det, så kva funksjonar ønsker du deg? Gratis, shareware, kommersielt? Billig, dyrt? For å halda oss til gratis i første omgang: Mozilla inneheld ein editor som skal vera bra. Du kan jo prøve. www.mozilla.org Elles så fann eg eit anna gratis program for nokre dagar sidan - hugsar ikkje kva tråd det var eg skreiv det i, men det er ikkje så mykje å leita gjennom Det skulle produsere god og fin kode (og følgeleg fungerande sider.)
Meaty Skrevet 5. juni 2004 #5 Skrevet 5. juni 2004 Bruker Microsoft's Front Page Express jeg. Har hatt det lenge, det var gratis da jeg lastet det ned for et par år siden i hvert fall. Men det egner seg ikke til å lage veldig avanserte websider. Stine
Crazee Skrevet 5. juni 2004 #6 Skrevet 5. juni 2004 Det finst to versjonar av Frontpage: Fullversjonen Frontpage (med eit nummer/årstal bak) og den nedstrippa versjonen Frontpage Express. Frontpage 2002 og seinare skal gå an å laga gode sider med, sjølv om du bør halda tunga rett i munnen. (I følge folk som arbeider med webdesign/utvikling.) Tidlegare versjonar skal ha ein tendens til å øydeleggja koden din. Frontpage Express er eit program du bør halda deg unna. Det finst mange andre program som er mykje betre, og like billige - dvs. gratis. (Som t.d. editoren i Mozilla.) Elles går det an å sjå på tucows etter HTML-editorar: http://www.tucows.com/htmledit95_default.html eller visuelle editorar ("wysiwyg"): http://www.tucows.com/htmlbeginner95_default.html Og ein del andre verkty, om du vil. Av interesse kan vera stylesheets, flash, validators (sjekka om sidene er korrekte eller kan inne halda feil-> problem.) For ordens skuld: Eg seier ikkje at alle dei programma du finn der er betre enn FPExpress - men Coffecup skal visst vera bra. Shareware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå